Сурикат в реклама на застраховки стана хит в социалните мрежи

Рекламният образ на африкански сурикат е един от най-популярните герои на социалните мрежи в момента.

Забавният фантастичен персонаж на суриката Александър Орлов стана известен от поредица телевизионни реклами на застрахователна фирма. Интересът към него светкавично се пренесе в интернет и сега той има над 720 000 приятели във Facebook, пише „Дейли Мейл”.

Интересът към суриката-звезда граничи с чудото. За броени дни първата реклама с него беше гледана 400 000 пъти в YouTube. Някои от британските му фенове (предимно деца) до такава степен се влюбиха в животното, че започнаха да обикалят  зоомагазините в търесен на живи сурикати за отглеждане вкъщи, въпреки предупрежденията на зоолозите, че този вид животни трудно могат да живеят в домашни условия.

Телевизионният спот със смешния образ на суриката Орлов предизвика масов интерес към това какво е това животно и откъде човек може да си вземе такова.  По този повод „Дейли Мейл” публикува репортаж с обезпокоителен тон, който разказва за нарастващия брой на безразсъдните предложения за продажби на сурикати в магазините за домашни любимци в Англия.

Сюжетът на рекламата показва как костюмирания сурикат-звезда Александър Орлов говори на английски с руски акцент, като препоръчва сайта за търсене на евтини автомобилни застраховки https://www.comparethemarket.com/

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ