Двучасовият работен ден: да свършим повече за по-малко време

Двучасовият работен ден: да свършим повече за по-малко време

Двучасовият работен ден: да свършим повече за по-малко време

Журналистът и ТВ водещ Ноа Чарни споделя как успява да бъде продуктивен - да напише книга, да води три курса в университет и да подготви 66 статии - в годината, когато се ражда първото му дете, пише Design Taxi.

Той нарича подхода си "двучасов работен ден" и обяснява, че всеки може да адаптира неговия опит към това как да повиши продуктивността си, въпреки че реално разполага с по-малко време за работа всеки ден.

Според Чарни, ключът се крие в това да разделиш работата си на отделни блокове от време, когато можеш да се концентрираш напълно и "без излишни медицински стимуланти". Този подход върши работи при всяка задача, без значение дали обработвате данни или попълвате данъчната си декларация.

Разделяйки задачата на отделни и по-лесно смилаеми порции, ще се чувствате по-добре, когато бързо зачерквате онези кутийки, с които вече сте приключили; освен това, този процес прави работата да изглежда малко по-лека. Пример - първата версия на своята книга The Art of Forgery Ноа написва само за два месеца, използвайки "двучасовия работен ден".

Онези, които работят от вкъщи, могат да подобрят продуктивността си като създадат собствен работен кът. Това може да стане като се заключите в стаята или пък отидете на кафе - мястото не е важно, значение има нагласата. В много модерни офиси се признава, че седенето на едно място по цял ден не е добре за проуктивността. Вместо това фирмите се стремят към по-гъвкави и отворени работни места - удобни столове, дивани и дори легла, които позволяват на служителите да сменят позицията си.

Много важно е да държите времето и мястото за работа отделени от релаксирането, срещите с приятели и социалния живот. Ако смесите работа и удоволствие по едно и също време, резултатите ще са полвинчати и за двете, казва журналистът и добавя други дребни хитрини, които му помагат - от воденето на списъци до начина, по който управлявате имейлите си. Ако искате да ги научите, може да го направите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ