Толкова млад, а вече шеф?!

Толкова млад, а вече шеф?!

Толкова млад, а вече шеф?!

Въпросът „Как да накарам хората да ме вземат насериозно като млад основател на компания?“ се появява в  сайта за споделяне Quora, където хората търсят отговори на най-различни въпроси.

От Inc цитират отговора на Джеймс М. Лемкин, предприемач и рисков инвеститор, който дава 4 съвета в поста в си в Quora

1. Започнете с малък и среден бизнес.

По-лесно е да бъдете вземан насериозно, не само като изпълнителен директор, но също така и като компания, когато работите с малък бизнес. Те се закриват по-лесно, решенията се взимат по-бързо и собствениците поемат рисковете. Колкото повече гейткийпъри и хора, които вземат решения, толкова по-трудно е да се пробие на пазара. Може да се свържете с 1 или 2 по-големи клиента, но не се заемайте с даден бизнес, ако не сте на 95% наясно с неговите детайли.

2. Винаги бъдете в предните редици.

Участвайте във всяка продажба, в обслужването на клиентите и в комуникацията след това. Позиционирайте своя личен бранд.

Една малка тайна: клиентите обичат да говорят с директора. Дори и ако той е главен изпълнителен директор на компания от само двама души. Дори и ако е на 18 години. 

3. За 12 месеца ще станете най-добрия във вашата пазарна ниша и в предлагането на определен продукт.

И вие ще продължавате да ставате все по-добър. Много по-добър. След като имате 10, 15, 100 клиента, 1000 потребителя, които стоят зад вашето име, вие ще бъде много по-опитен. Може и да не знаете нищо в самото начало, но за 12 месеца ще се превърнете в експерт. Само гледайте.

4. Бъдете уважителни и не се правете на това, което не сте.

Може малко да преувеличите, когато представяте възможностите на вашия продукт, но само малко. Не се правете, обаче на по-възрастни, отколкото сте. Не се преструвайте, че сте били в бизнеса по-дълго, отколкото сте. Ранните потребители  не се интересуват само от еднократната покупка, те искат да инвестират във вас, във вашият бранд. Те знаят, че поемат риск. Водете ги със своята искреност, знания и ентусиазъм. Не всеки е готов да поеме риска със следващия Зукърбърг или Гейтс. Но някои ще го направят.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ