Възлагането на отговорности - висша форма на управление!

Възлагането на отговорности - висша форма на управление!

Възлагането на отговорности - висша форма на управление!

"Най-сигурният начин един мениджър да върви към собствената си гибел е да откаже да се научи как, кога и на кого да делегира работа", казва Джеймс Кеш Пени, основател на JC Penney, верига за търговия на дребно. Когато растете, трябва да знаете кога да пуснете юздите. Трябва да знаете кога да делегирате, така че да можете да се издигнете. Невъзможността да делегирате правилно е основната причина ръководителите да не успяват. Така че не я допускайте, пише Харви Маккей за Inc.com.

Той основа твърденията си на личен опит в качеството му на ръководител на Mackay. "Дойде един ден, когато се бяхме разраснали до точката, където аз трябваше да наема човек, който да ръководи компанията на ежедневно ниво. Бързо научих, че делегирането често изисква излизане извън зоната на комфорт.", споделя Маккей и задава въпрос, на който предлага и отговори

Е, как да започнете да делегирате успешно?

Не търсете съвършенство.

Вашата цел е да си свършите работата, не да създадете шедьовър. Създаването на стандарт за качество и справедливи срокове са достатъчни, за да разберат хората под вас какво искате от тях.

Осигурете пълни инструкции за работа.

Уверете се, че работникът или служителят има цялата информация, необходима за завършване на работата. Уверете се, че той / тя разбира и приема изискванията.

Спрете да вярвате, че вие сте единственият, който може да си свърши работата добре.

Просто защото един служител прави нещата по различен начин, не означава, че няма право или няма да свърши работата добре. Ако се установят очакванията за крайната цел и стандартите, които се следват, то тогава в методологията не би трябвало да бъде проблем.

Съсредоточете се върху преподаването на умения.

Делегирането не означава прехвърляне на работа на вашите служители, вие трябва да им помогнете да разберат докъде се простират техните умения и преценки.

Проверете напредъка.

Нека служителят си върши работата, но проверявайте периодично за напредъка. Не гледайте зад рамото на служителите си при всеки техен ход. Когато очертае очакванията в началото, уверете се, че ще имате възможност да проследите процеса.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ