Facebook отчете ръст в приходите от реклами

Facebook отчете ръст в приходите от реклами

Facebook отчете ръст в приходите от реклами

Facebook се радва на ръст в приходите през третото тримесечие благодарение на скок в рекламните продажби, пише Би Би Си.

Чистата печалба на най-голямата социална мрежа се е увеличила на годишна база с 85 млн. долара, или 11%, до 891 млн. долара.

Броят на потребителите в развиващите се пазари също се е увеличил.

Инвеститорите очакваха признаци, че Facebook е успяла да изкара пари от Instagram и WhatsApp и че е увеличила приходите си от видеоклипове.

Марк Зукърбърг заяви, че компанията е „фокусирана върху иновациите и инвестициите в дългосрочен план“.

Преди време от компанията разкриха, че планират увеличаване приходите от реклама в Instagram и WhatsApp, но инвеститорите очакват конкретни стъпки.

Facebook съобщи за 60 милиона нови активни месечни потребители през третото тримесечие. Така общият им брой нараства до 1,55 милиарда, което означава, че рекламодателите, във Facebook имат достъп до по-голяма публика.

От компанията казаха, че американците прекарват 1 на всеки 5 минути в Instagram и Facebook.

В последно време социалната мрежа се старае да привлече повече малки бизнеси, които да рекламират в нея.

Миналата седмица компанията представи нова слайдшоут функция, която позволява на рекламодателите да създават нискобюджетни видеореклами на продуктите си.

Facebook се стреми и към по-силен ръст в броя на мобилните потребители, тъй като мобилната платформа е предпочитана в развиващите се държави. Броят на дневните мобилни потребители на мрежата е скочил с 27% през септември до 894 милиона. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ