Най-красивият, най-мощният, най-бързият Nissan – GT-R Nismo 2017 вече е в България (снимки)

Най-красивият, най-мощният, най-бързият Nissan – GT-R Nismo 2017 вече е тук. Обновеният модел, превърнал се в икона при спортните автомобили, може да бъде закупен и от България.

GT-R Nismo е емблема за традиция, качество, мощ. Той носи голяма част от белезите на обикновения GT-R, който получи аплодисментите на широката публика в края на миналата година. Тунинг версията обаче идва със своя характер и специфични качества.

Той е по-модерен от всякога. Голямата радиаторна решетка, обновеният преден капак от карбон, по-заоблените брони, дневните светлини (DRL) придават на модела изключително агресивна визия, а карбоновите и хромирани елементи – изящна завършеност. Автомобилът има изключителна аеродинамика. Коефициентът на съпротивление е сведен до едва 0,26, което наподобява резултата на полет на куршум.

Най-красивата част на GT-R-а си остава неговата задница. Тя продължава да се определя от емблематичните кръгли стопове, но е добавен дифузьор и нови странични вентилационни отвори, които са вградени до двете двойки титаниеви ауспуси. Също така, линията, разделяща долната черна част от панела на купето, е повдигната, за да увеличи визуалната широчина на автомобила и да придаде повече агресия. Големият заден спойлер и детайлите с логото Nismo завършват този шедьовър.

Интериорът на GT-R 2017 е много стилен и високотехнологичен. Nismo версията не прави изключение. Оформлението на централната част на арматурното табло е подобрено и опростено, като броят на бутоните за интегрираните навигационна и аудио системи енамален значително в сравнение с предходния модел. Увеличен 8-инчов сензорен дисплей предлага големи икони за по-лесно управление на аудио- и навигационната системи, телефона и другите инфотейнмънт функции. Новият Display command control върху карбоновата централна конзола позволява лесна работа, без да се налага да докосвате монитора – особено полезно при каране с висока скорост. GT-R Nismo 2017 е облицован с висококачествена алкантара и кожа, което прави возенето много приятно.

Истинският дух на GT- R Nismo обаче се крие под предния капак. 3,8-литровият битурбо V6 двигател, генерира мощност от 600 к.с. Двигателят, който е ръчно изработен от майстори Такуми*, разчита на два големи турбокомпресора, използвани в GT3 надпреварите, като мощността се предава към четирите колела посредством 6-степенна трансмисия с двоен съединител и пера за превключване на предавките от волана. Автомобилът развива от 0 до 100 за 2,7 секунди.

Пътното поведения на новия GT- R Nismo е доста подобрено, благодарение на съществено подсилената структура на купето. Това е позволило на инженерния екип допълнително да прецизира настройките на амортисьорите, пружините и стабилизаторите

GT-R Nismo струва 361 900 лв., което го прави най-скъпия Nissan, внасян някога в България. Единична бройка е налична в дилърството на марката у нас и очаква своя собственик. Вече има най-малко трима желаещи да се сдобият с този прекрасен автомобил, разкриха от Nissan България. Всеки може да види GT-R Nismo на живо в шоурума на „Околовръстен път 188” в София. 

--------------------------------

*В Япония терминът „такуми” се използва да опише майстор занаятчия, който е усъвършенствал уменията си с години отдадена, усърдна и упорита работа. Такуми се използва само за онези, които са най-добрите в работата си. Във фабриката за двигатели на Nissan в Йокохама има петима мъже заслужено наречени Такуми. Единствено и само те сглобяват двигателите, които задвижват една от най-величествените спортни коли в автомобилната история. ПетиматаТакуми взети заедно имат повече от 120 години изключетлна работа в избраната от тях област. Тези майстори са отговорни за ръчното сглобяване на всеки един двигател на GT-R.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ