Новият Mercedes GLE пълен с изненади (снимки)

Напълно нова концепция и изключително модерни системи - новият Mercedes GLE е тук и е пълен с изненади.

Той е първият в света автомобил, който ще бъде с активно окачване E-ACTIVE BODY CONTROL. Системата позволява да се контролират ресорите и демпферите на отделни колела, за да се противодейства на „люлеенето“ на автомобила, следствие преноса на тежест настрани, отпред-назад и отзад-напред.

„Новият GLE е не само по-комфортен на пътя на, но и  показва превъзходен характер извън него. Дори само този факт би трябвало да е достатъчен, за да покаже защо твърдим, че сме лидерите в SUV сегмента“ казва Ола Келениус, която отговаря за корпоративните проучвания в Даймлер АГ и за разработките на Mercedes-Benz Cars.

„Значително повече пространство в интериора, нова концепция за контрол, чувствително разширени и усъвършенствани системи за подпомагане на водачите, най-добри аеродинамични показатели за сегмента, напълно нова серия двигатели и още безброй други иновации – това са аргументите ни”, допълва тя.

„GLE запазва легендарния дизайн на Mercedes-Benz, но си остава истински офроудър“ казва Горден Вагенер, Директор „Дизайн“ в Даймлер АГ.

Дизайнът на този автомобил е съвършеното въплъщение на философията ни за sensual purity, при проектирането и представлява съвременното виждане за лукс. Интериорът ни е вдъхновен от контраста между луксозен и елегантен дизайн, и дигиталната, високотехнологична визия на системата MBUX Новият GLE постига най-добрите аеродинамични показатели в своята категория с коефициент за аеродинамично съпротивление Cd започващ от 0.29.

Петте най-важни иновации в новия GLE са:

  • E-ACTIVE BODY CONTROL: е интегрирана в мрежа от сензори хидропневматична система за активно окачване, захранвана от 48-волтова инсталация, комбинирана за първи път с новоразработената система за въздушно окачване. Това е първата система на пазара, която позволява да се контролират ресорите и демпферите на отделни колела, за да се противодейства на „люлеенето“ на автомобила, следствие преноса на тежест настрани, отпред-назад и отзад-напред.
  • Active Tailback Assist: тази система за асистиране позволява на GLE да разпознава на ранен етап спрели или бавно движещи се автомобили отпред и да подпомага активно работата на водача в условия на натоварен трафик при скорост до 60 km/h.
  • Функция за завиване при Active Brake Assist: ако има опасност от сблъсък с автомобили, движещи се насреща, GLE може да ограничи скоростта до стойност, която е типична за подобни маневри.
  • 4MATIC: системата се предлага за първи път при модели, оборудвани с 6- и 8-цилиндрови двигатели или хибридния двигател с външно зареждане, и напълно вариативни системи за задвижване на всички колела (Torque on Demand, TonD). Тя контролира разпределението на въртящия момент към предния и задния мост от 0 до 100 % в зависимост от избрания режим за шофиране. С офроуд пакета, който се предлага като опция, за първи път в света се предлага и напълно вариативна система за задвижване на всички колела (TonD) с нисък и висок обхват. Това прави GLE още по-подготвен за придвижване през пресечени местности.
  • Комфортен, широк интериор: междуосевото разстояние при новия GLE е много по-голямо (плюс 80 mm), което прави интериора му още по-просторен. Комфортът е още по-голям с напълно електрически регулируем втори ред седалки, който се предлага като опция. Предлаганите екстри включват и трети ред седалки.

В България, това е модел, към който традиционно има голям интерес и още от октомври тази година ще може да се поръчва от генералния представител на Mercedes-Benz  - Силвър Стар

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ