S-класата вече е зелена. И вече е в България

S-класата вече е зелена. И вече е в България

S-класата вече е зелена. И вече е в България

Електрическият флагман на Mercedes-EQ е вече в България. Това е първата  изцяло електрическа луксозна лимузина на марката, както и първият модел, базиран на модулната архитектура на S-класата. У нас автомобилът се предлага в две версии- EQS 450+ с 333 к.с. и EQS 580 4MATIC с мощност от 523 к.с. и ускорение от 0 до 100 км. за 4,3 секунди.

Автомобилът осигурява пробег до 770 километра (WLTP) и отговаря на всички очаквания за прогресивен седан в сегмента на S-класата. Батерията му е една от най-мощните, създавани до момента с използваемо енергийно съдържание от 107,8 kWh, но в същото време може да се зарежда с до 200 kW на бързи станции от 10 до 80% за само 31 минути - колкото трае една почивка за кафе на бензиностанция.

Освен Една от основните революции е радикалната промяна в интериора. Извитият 141-сантиметров екранен модул MBUX Hyperscreen с вградения софтуер с изкуствен интелект се адаптира напълно към своя потребител и прави персонализирани предложения за множество функции на информация, комфорт и управление. За първи път обаче е добавен и екран за спътника на предната седалка, включващ дори и мултимедийни опции за гледане на филми например при по-дълго пътуване. А иновативната разработка на Mercedes - Hyperscreen поумнява още повече с вградените си специални сензори, които следят движението на очите на водача и при разсейване, изключват всички изображения, за да върнат погледа му на пътя. Всички добавени подобрения в зелената S-класа ѝ отреждат трето ниво на автономност на автомобила.   

[[{"fid":"381959","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":535,"width":803,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Въглеродно неутралното утре

В унисон с глобалната стратегия на Mercedes-Benz генералният дистрибутор за България Силвър Стар ще въведе на нашия пазар до 2025 г. електрифицирани и напълно електрически автомобили във всеки сегмент - от компактните седани и SUV модели, през луксозните бизнес лимузини до камиони, ванове и високопроходимите версии на ток като G-class – EQG, и GLS – EQS SUV и EQS Maybach. През 2021 вече бяха представени общо 5 модела: EQV, EQA, EQC, eSprinter и EQS.

„През последните 4 години работихме активно в развитието на нашата дистрибуторска мрежа и предлагането на висококачествени услуги и топ продукти. От създаването на фирмата през 2017 до 2020-та утроихме оборота. Дружеството и дилърските му структури продадоха над 7300 автомобила, в това число нови и сертифицирани употребявани леки коли, камиони, ванове и автобуси от Mercedes-Benz. Доверието на клиентите и двуцифреният годишен ръст, който отбелязваме, доказват, че се движим в правилната посока. Нашата визия за бъдещето на мобилността е свързана с внедряването на нови бизнес модели, развитието на премиум сегмента на електромобилите и преминаването към въглеродно неутрално утре“, заяви главният изпълнителен директор на Силвър Стар Ролф-Юрген Заерле.

Дигитализация и три EQ премиери през 2022 г.

През 2022 година на българският пазар ще бъдат представени три електрически модела – EQB, първият 7-местен автомобил на ток от Mercedes-EQ с пробег до 480 километра, високо технологичната лимузина EQE с отличителните си технологични характеристики като MBUX Hyperscreen и пробег от 660 км, и първият изцяло електрически камион на Mercedes-Benz за локална дистрибуция с пробег до 400 километра: eActros.

Генералният дистрибутор у нас ще сертифицира всички свои локации за продажба и сервизиране на електромобили през следващата година, ще инвестира в оборудване и обучение на специализираните екипи за техническа поддръжка на превозните средства и ще работи в посока дигитализация на продуктите, услугите и внедряване на онлайн продажби, посочи главният изпълнителен директор. Като първа стъпка в тази посока през септември компанията пусна свой онлайн магазин за оригинални Mercedes-Benz аксесоари.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ