нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Volvo Cars - първият автопроизводител, излязъл от кризата в Европа

Снимка: Getty Images

Volvo Cars е една от компаниите, която най-добре преодолява кризата, причинена от коронавируса, вследствие на силното търсене на своите модели, сред които се открояват всички SUV модели. През юли компанията продаде 62 291 автомобила, като на основните пазари бележи значителен ръст на продажбите, воден от Китай, Европа и Щатите. Продажбите в Европа нараснаха отново през юли и достигнаха 28 700 единици, с увеличение от 12,5%, подкрепено от силното търсене на версии Recharge с plug-in хибридна технология, информира elconfidencial.es

Двуцифреното увеличение на обема на продажбите, регистрирано през месеца, е обусловено от продължаващото силно търсене на модели като комбито V60 и S60, като последният е произведен в САЩ.

Гамата Recharge на Volvo Cars на plug-in хибридни модели, която скоро ще се присъедини към първия 100% електрически модел в света, стана популярна сред клиентите. Делът на моделите Recharge се увеличи през първите седем месеца повече от два пъти в сравнение със същия период на предходната година. Според последните данни на IHS, Volvo Cars е водещата марка на първокласни електрически превозни средства в Европа през първата половина на 2020 г., а автомобилите с презареждане съставляват почти една четвърт от общите доставки в региона.

Ако се анализират продажбите на Volvo Cars, натрупани през годината, все още се поддържа спад от 16%, регистрирайки общо 332 253 автомобила. На европейския пазар, този, който е пострадал най-много от коронавирусната криза, продажбите са намалели с 24,1% на година. В САЩ намалението на натрупаната цифра за годината възлиза на 10,1%. По отношение на китайския пазар продажбите са намалели само с 0,3% в сравнение със същия период на 2019 г.

Гамата XC

Ако се анализират продажбите на модели, най-продаваният Volvo в света е XC60 с общо 96 622 регистрирани бройки, докато втората позиция е за XC40, с 87 085 бройки. Важното е, че продажбите на XC40 са се увеличили с почти 20% в сравнение с данните за 2019 г., без съмнение благодарение на пристигането на варианта Recharge. И третата позиция в класацията на най-продаваните е за XC90, с 46 669 бройки, което показва значението на гамата SUV модели в рамките на марката от шведски произход.

На испанския пазар нещата стоят по следния начин: ситуацията на Volvo Cars също е била много по-добра от средната за сектора. През юли Volvo успя да увеличи продажбите си с 51%, като достави 2228 автомобила. Досега през годината са продадени 7,360 бройки като доставките й бяха намалени с 19,2%. Испанският автомобилен пазар пада с 43,3% в натрупания индекс за първите 7 месеца на годината. 

Източник: elconfidencial.es

още по темата
още от Автомобили