Райфайзенбанк апелира клиентите да използват електронните канали за банкиране

Райфайзенбанк апелира клиентите да използват електронните канали за банкиране

Райфайзенбанк апелира клиентите да използват електронните канали за банкиране

Здравето на клиентите, служителите и партньорите на Райфайзенбанк, както и запазването на операционния капацитет на банката са от най-висок приоритет. Банката призовава клиентите си да използват електронните канали за банкиране – мобилното банкиране RaiMobile, Райфайзен Онлайн и дигиталния портфейл RaiPay, чрез които бързо, лесно, удобно и сигурно могат да се осъществяват дистанционно основни банкови операции. Възможност за банкиране са и банкоматите, както и контактният център на Райфайзенбанк (0700 10000 за клиенти на Виваком и 1721 за клиенти на А1 и Теленор).

Офисите на банката продължават да работят както досега, при спазване на строги мерки срещу разпространяването на вируси и се дезинфекцират по няколко пъти на ден, включително и банкоматите в тях. Ограничен е броят на клиентите, които се допускат едновременно в банковите офиси, като през цялото време ще се следи за спазването на дистанция между клиентите и служителите. Обслужването се осъществява на бронирана каса. Предвиждат се мерки за намаляване на капацитета с цел взаимозаменяемост на служителите, в случай на наложена карантина, за да може банката да продължи да обслужва своите клиенти.

Постоянно се наблюдава касовата наличност в офисите и АТМ устройствата и редовно се зареждат. Банката моли клиентите да спазват мерките против струпване на хора (отстояние от 1.5 м.), да посещават банката само при необходимост и да ползват електронните канали за банкиране.

В централата също са въведени мерки за запазване здравето на служителите, които в същото време гарантират непрекъсваемостта на операциите.

Ръководството на Райфайзенбанк постоянно следи ситуацията и при необходимост е готово да реагира с допълнителни мерки.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ