УниКредит Булбанк: Промените в потребителското поведение ще се запазят и след пандемията

УниКредит Булбанк: Промените в потребителското поведение ще се запазят и след пандемията

УниКредит Булбанк: Промените в потребителското поведение ще се запазят и след пандемията

Пандемията от COVID-19 трайно променя някои аспекти на потребителското поведение. Според информация на дигиталната платформа за потребителско банкиране The Financial Brand, 40% от потребителите вече пазаруват повече онлайн отколкото във физическите магазини, 38% поръчват храна за вкъщи, а 31% все повече ще използват мобилното и онлайн банкирането си.
„Статистиката ясно показва, че има ръст на тенденциите за използването на дигиталните канали - за банкови операции, но и за всякакво потребление - закупуване на стоки и услуги от хранителни стоки, инвестиция в образование и знание  през онлайн платформи, до сключване на споразумения по мораториум мерките.“, коментира на първата онлайн банкова пресконференция, организирана от УниКредит Булбанк, Теодора Петкова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на банката и добавя: "В тази криза, която постави под риск икономиката в световен аспект, но също така и здравето и живот на хората, стана ясно, че дигиталните банкови канали са тези, които едновременно отговарят на променящите се потребителски предпочитания, но също така са адекватният отговор, когато става въпрос за защита и безопасност.“

Думите й бяха потвърдени и от заместник-главния оперативен директор на УниКредит Булбанк и член на УС Септимиу Постелнику. „Промените, които наблюдаваме в потребителското поведение, ще останат и след като отмине непосредствената опасност от пандемията. Целта на УниКредит Булбанк е да бъде дигитален лидер, който отговаря бързо на промените в поведението на потребителите и им предлага лесни решения.“, посочи той.

В периода януари-април УниКредит Булбанк отчита 54% ръст на битовите плащания през Булбанк Мобайл, сподели Джакомо Волпи, директор Банкиране на дребно и член на УС на УниКредит Булбанк, който разказа за новите тенденции в поведението на клиентите на УниКредит Булбанк. За същия период обажданията към Центъра за контакт с клиенти нараства с 23%. Любопитно е, че тенденцията се запазва и при подаването на заявления за мораторим. Делът на електронно подписаните анекси е 46%, каза още той. По време на пресконференцията за първи път у нас  директорът Банкиране на дребно на УниКредит Булбанк представи и възможността човек да стане клиент на банката без задължително да посещава филиал. Услугата вече е достъпна за българки граждани над 18 години.

Единственото, което трябва да направят желаещите да станат клиенти на УниКредит Булбанк, е да свалят приложението за мобилно банкиране Булбанк Мобайл и да следват стъпките за откриване на нова сметка. Те включват процес по дистанционна идентификация чрез селфи. Цялата процедура отнема около 15 минути, а месечната такса е само 1.60 лева, уточни Юлиан Влахов, директор на управление Алтернативни канали в УниКредит Булбанк.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ