нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

9 български производители на крафт бири се обединяват в подкрепа на малкия бизнес

Българските крафт бири от лимитираната серия I Am Amazing бири ще се продават само в специализираните крафт барове и магазини

За първи път девет конкуриращи се български микропивоварни се обединяват, за да представят девет уникални занаятчийски (крафт) бири, които ще се продават само в специализираните крафт барове и магазини. Всяка една от бирите ще носи името I Am Amazing, а с инициативата производителите на пиво си поставят за цел да насърчат потребителите да закупят любимите си марки от малките заведения, пострадали най-много от корона-кризата.  

„I am amazing“ („аз съм страхотен“) е една от репликите, с които Кубрат Пулев предизвикваше Джошуа. Избрахме я, защото си дадохме сметка, че дори личност като него и неговите безспорни успехи могат да разделят общество ни.“, казва Михаил Дурчев, председател на Асоциацията на Микропивоварите в България и собственик на една от пивоварните. „Искаме да дадем нов смисъл на тази фраза, защото ние сме amazing не само, когато побеждаваме, но най-вече, когато се обединяваме в трудни моменти.“

В инициативата се включват както най-младите пивоварни – Cohones, Sofia Electric, Rocket Science, но и вече утвърдени производители като Диво Пиво, Rhombus, Black Pine, Metalhead, Мелтум и Трима и Двама. Всяка едно от тях ще представи в рамките на месец март различни стилове бири – East coast IPA, Sweet Cognac Orange Stout, Double dry hopped Session Juicy IPA, Double IPA, Dry Hopped Wheat Ale, Vanilla Oatmeal Stout, Oatmeal Porter с уникални авторски рецепти. „Вярваме, че в трудни времена конкуриращите се бизнеси трябва да се обединят и да намерят решение на общите проблеми на целия сектор“, допълва още Михаил Дурчев.

Феновете на хубавата бира ще могат да видят списъка на заведенията, в които ще могат да намерят уникалните Amazing бутилки на страницата на инициативата – www.iamamazing.bg. На нея ще бъдат публикувани видеа, в които популярни личности ще интервюират собствениците на заведения. Така организаторите искат да покажат на по-широк кръг от потребители хората, които създават, подкрепят и разпространяват крафт бирената култура.

още от Бизнес