Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Apple – най-скъпата марка за девета поредна година

128

Shutterstock

Apple оглави рейтинга на най-скъпите търговски марки за девета поредна година. Компанията е оценена на 205,5 милиарда долара, което е с 12% повече в сравнение с 2018 г., показва класацията на американското издание Форбс.

На второ място се нарежда Google с оценка от 167,7 милиарда долара, или с 23 на сто повече от миналата година.

Трето място е за Microsoft – със 123,5 млрд. долара.

Общата стойност на 100-те най-скъпи бранда е 2,33 трилиона долара, което е с 8 процента повече, отколкото през миналата година. Най-бързо се вдига стойността на компаниите от сектора на информационните технологии и най-вече на Amazon, чиято стойност е нараснала с 37 на сто на годишна база, до 97 милиарда долара и заема четвърто място.

От рейтинга на топ-100-те световнит бранда 56 са на американски компании. Следват ги германските с 11 търговски марки, Франция със 7 и Япония с 6.

Петото място е за Facebook, следван от Coca-Cola, Samsung, Disney, Toyota и McDonald's.

още от Маркетинг
21
Събота
Септември