Burberry "влезе под кожата" на младите и се върна към растеж

Burberry влезе под кожата на младите и се върна към растеж

Burberry "влезе под кожата" на младите и се върна към растеж

По-младите клиенти от градовете са помогнали на модната марка Burberry да се върне към растеж през октомври, като тримесечните продажбите са се свили по-малко от очакваното въпреки продължаващите последици от коронакризата, предаде Ройтерс.

Burberry бе засегната тежко от пандемията от Ковид-19 през първото тримесечие, когато 60 процента от магазините й бяха затворени в пика на ограниченията, а продажбите се свиха с 45 процента. Компанията обаче съобщи днес, че продажбите са се възстановили бързо с привличането на нови клиенти, предава БТА
Адаптирахме се бързо към тази нова търговска среда и от юли имаме бързо възстановяване на продажбите. Привлякохме по-млади купувачи в градовете, посочва главният финансов директор Джули Браун.

Най-силно е възстановяването на американския пазар, където е отчетен растеж от 21 процента за тримесечието. Анализатори очакваха продажбите на Бърбъри да спаднат с 12 процента през второто тримесечие, но компанията обяви днес спад от само 6 процента и двуцифрен растеж в континентален Китай, Южна Корея и САЩ.

Макар над 10 процента от фирмените магазини в света да са затворени след новите карантинни мерки в Европа, включително в Лондон и Париж, Бърбъри ще свие ценовите намаления през второто тримесечие. Това ще понижи приходите на компанията за тримесечието, но ще засили марката, посочи Браун.
Приходите за шестте месеца до 26 септември са били 878 млн. бр. лири (1,16 млрд. долара), което е спад с 31 процента на годишна основа, но по-добър резултат от очаквания от анализаторите. Оперативната печалба се е сринала със 75 процента до 51 млн. бр. лири.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ