Добрите практики за пратките

Добрите практики за пратките

Добрите практики за пратките

Водещата логистично-транспортна компания Transpress, лидер в превоза на палетни пратки у нас, представя седем възможности бизнесът да е по-успешен, когато планира транспортно-логистичните си задачи за 2022 г.

1. Оптимизиране на веригата за доставки

Без значение дали става въпрос за търсене на нови доставчици, необходимост от бърза реакция, презапасяване, релокиране или откриване на производства или съкращаване на пътя до клиентите, добрият логистичен партньор е ключов в процеса. От една страна, той може да реагира гъвкаво и бързо в ad hoc ситуации и, от друга, може да бъде ваш консултант при разиграването на различни сценарии.

2. Планиране

Точно когато планирането е най-трудно, трябва да планираме още по-умно. Доставките, за които има яснота, е добре да се заявяват максимално рано, защото така клиентът получава сигурност и по-добри условия. Логистичният партньор може да ви помогне да оптимизирате процесите си и да разпределите тежестта, така че да избегнете ударните пикове.

3. Силен логистичен партньор

И когато можете да планиране, но особено когато не можете, е добре да заложите на логистичен партньор с капацитет и опит. Transpress вече има 14 центъра в България, а благодарение на партньорството си с международният лидер DACHSER оперира в мрежа с 430 точки в Европа и това се оказа решаващо за бизнеса на клиентите ни по време на кризата.

4. Аутсорсинг на склада

Кризата форсира тази глобална тенденция, която освобождава бизнеса от фиксирани разходи и му позволява да плаща само за конкретните си нужди и да има във всеки един момент необходимия капацитет. Неслучайно в Transpress отчитаме 30% ръст на тези услуги през последните две години.

5. Комбинирани услуги и цялостни решения

Още по-сериозна може да бъде оптимизацията на разходите при комбиниране на различни услуги. Ако ползвате транспорт и складови услуги от един и същи партньор като Transpress, спестявате от 10 до 15%, ако добавите към това куриерските услуги за доставка до краен клиент, можете да спечелите общо до 30%.

6. „Умни“ опаковки

Те са изключително важни за сигурността на стоката, оптимизирането на обема и съответно цената и не на последно място за удовлетвореността на крайния клиент. А логистичният партньор може да бъде ваш помощник и в това.

7. Зелена логистика

Все повече компании държат да имат екологично отговорни партньори за транспорт и логистика. Това е свързано не само с поставянето на цели за декарбонизация на глобално ниво, но и заради изискванията на потребителите. Дори това все още да не е в дневния ви ред, със сигурност много скоро ще трябва да отговорите на очакванията на клиентите, за които работите, без значение дали са международни компании или хора. С модерен автопарк, намаляване на разхода на гориво и използване на иновативни технологии, включително ВЕИ, в Transpress постоянно работим за намаляване на въглеродните емисии. Все повече клиенти се възползват и от сертификата за „въглероден отпечатък“, който издаваме.

Автор: Алекс Вучков. Текстът е от бр. 12/2021 г. на сп. "Мениджър"

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ