Едоардо Миролио е новият собственик на модния бранд "Dika"

Едоардо Миролио е новият собственик на модния бранд Dika

Едоардо Миролио е новият собственик на модния бранд "Dika"

Италианският бизнесмен Едоардо Миролио е новият собственик на българския моден бранд "Dika". Това обяви самият той на пресконференция, която се състоя в бизнес център "Интерпред", София. Миролио планира да популяризира марката извън България като отвори магазини във френските градове Сент Етиен, Монпелие, Гренобъл и Тулуза в края на тази година. Също така ще разшири дейността и в страната с нови магазини в Бургас и Варна. В момента такива има в София, Пловдив, Велико Търново и Сливен.

Миролио взел решението да купи "Dika" в края на 2017 г., когато предишният собственик прекрати дейността на компанията.

"Когато те разтрогнаха договорите със собствениците на площите, където се помещават магазините, ние ги взехме под наем. Купихме няколко от активите на "DiKa", както и тяхната търговска марка. Закупихме две фабрики за облекла в Сърбия - в Димитровград и в Пирот", сподели италианецът с български паспорт, който инвестира у нас от далечната 2002 г., когато започва производство на висококачествени вина в село Еленово.

Бизнес начинанията му отдавна не се ограничават само във винопроизводството. Той е собственик и на седем текстилни фабрики в Сливен, три в Ямбол и една в Свищов. Закупуването на "Dika" е поредната голяма крачка за Миролио, който вярва, че бъдещето пред марката е повече от светло.

"Брандът има изградени традиции в класическата мода и посветен на професионалния живот на елегентната жена. Искаме да запазим тази философия, защото  вярваме, че всяка дама трябва да се чувства комфортно в своето официално облекло", допълни италианецът на срещата си с журналистите.

Бизнесменът се похвали с изключително добрите финансови резултати, които е постигнала компанията "Е.Miroglio" в последната година. "2017-а завърши с приход от 235 милиона лева, в сравнение с изминалата година с приход от 232 милиона лева. Печалбата е от почти 17 милиона лева, в сравнение с 2016 г., която беше с печалба от 3 милиона лева. Това показва, че вървим в правилната посока", допълни италианският предприемач.

Той обеща, че ще продължи да вярва в потенциала на българската икономика и таланта и трудолюбието на българите.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ