Германски медиен конгломерат купува австралийски списания за 40 млн. долара

Германски медиен конгломерат купува австралийски списания за 40 млн. долара

Германски медиен конгломерат купува австралийски списания за 40 млн. долара

Германската компания Bauer Media постигна споразумение за придобиването на австралийски и новозеландски списания, включително Marie Cliare и Men's Helath за общо 40 милиона австралийски долара, предаде ДПА.
Германският медиен конгломерат постигна споразумение с медийната група Australian Seven West Media за придобиването на списанията на Pacific, които публикуват около 14 австралийски и новозеландски марки. Това съобщиха двете компании в отделни комюникета днес. До сделката Bauer Media и Pacific бяха в ожесточена конкуренция в сектора на списанията. Трансакцията, която трябва да бъде одобрена от регулаторния орган за конкуренцията, се очаква да бъде завършена в края на 2019 година или в началото на 2020 година.
Сделката включва уреждане на търговски въпроси, споразумение за споделянето на лайфстайл съдържанието и 6,6 милиона австралийски долара за реклама на Севън уест медия в Бауер Медия за три години, предава БТА.
"Сделката ще даде на служителите на Бауер и Пасифик по-големи възможности за въвеждане на иновативни методи, за креативност и сътрудничество, за да продължат да радват аудиторията си", каза главният изпълнителен директор на Bauer Australian, Брендън Хил.
Германският издател, който е семейна собственост, навлезе на австралийския пазар през 2012 година, след като купи Ей Си Пи мегазинс (ACP Magzines) за половин милиард долара.
През 2017 година холивудската актриса Ребъл Уилсън изправи Бауер пред съда за публикуване в списанията на конгломерата на осем статии, които твърдят, че тя е оповестила изфабрикувани лъжи за истинското си име , възраст и детство.
Съдът постанови звездата да получи 4,7 милиарда долара, най-високата сума, плащана някога в Австралия за щети, но по-късно трябваше да върне 4, 1 милиона долара, припомня ДПА.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ