Градина с мисия

Градина с мисия

Градина с мисия

„BILLA България“ подкрепя партньорите си по проекта BILLA Градини, като им предоставя безвъзмездно схеми за растителна защита с цел производство на по-качествени продукти с минимални или нулеви количества остатъчни пестициди. Инвестираме в здравословното хранене на българския потребител, устойчивото земеделие и отговорност към околната среда, казва главният оперативен директор на веригата Албена Георгиева

- Кое е предимството на пазару­ването на плодове и зеленчуци от магазин?

- Предимството е свързано с ця­лостния контрол, който стар­тира със селекция на производи­телите, гаранции за произхода на плодовете и зеленчуците, преминава през проверките за наличието на пестициди и други вредни вещества и обхваща цялостната логистика, съхра­ нение и излагане на стоката в търговските обекти, обезпеча­ващи най-добро качество, вкус и вид. Начинът на доставка и съхранение в комбинация със строгия контрол по отношение на количествени и качествени параметри на продукцията оси­гурява спокойствие за клиента, че избира най-доброто за себе си и семейството си в полза на балансираното и здравослов­но хранене. Не без значение е и фактът, че благодарение на високите изисквания в „BILLA България“ производителите модернизират производствата и логистиката си. В допълнение чрез намаляване на употребата на пестициди при производство­то се допринася за развитието на устойчиво земеделие в полза на опазването на околната среда.

- Каква е тенденцията, която наблюдавате в търсенето на артикули, които идват от BILLA Градини? Как очаквате да се развие тази тенденция в бъдеще?

- Удовлетворени и мотивирани сме от факта, че интересът към плодовете и зеленчуците, от­гледани в BILLA Градини, расте с всяка година. Качеството на бъл­гарската продукция, иновативни­те продукти и сигурността от гледна точка на контрола при на­чина на отглеждане са основни­те предимства, които клиентът високо оценява. Очакванията са тази тенденция да се задържи, все повече да расте клиент­ската лоялност и доверие към BILLA Градини и почтения труд на българските селскостопански производители.

- Колко български производители доставят плодове и зеленчуци в магазините ви? Как ги подбирате? Коя е политиката, която следвате за работа с тях?

- От 2014 г. развиваме проекта си BILLA Градини, в рамките на който си партнираме с над 40 български производители, доставящи плодове и зеленчуци в магазините от търговската верига. Въпреки предизвикател­ствата на пандемичната 2020 г. успяхме да предоставим безвъз­мездно схеми за растителна защита на 42 внимателно селек­тирани родни производители. Възходяща е тенденцията в броя на артикулите, които стават част от марката през годините. През 2018 г. артикулите са били 104, през следващата година три нови са добавени към категори­ята, а през 2020 г. клиентите ни са имали възможност да избират между 122 артикула под марката BILLA Градини. Следваме политика на взаимно партньорство, доверие и жела­ние за създаване на качествена продукция в полза на здравето на обществото.

- Как споделяте отговорността към качеството? Какъв контрол осъществявате на целия процес по производство, доставка, зареждане на продуктите?

- „BILLA България“ осъществя­ва стриктен контрол на целия процес – от засаждането до опаковането, транспорта и съх­ранението на плодовете и зелен­чуците в магазините. Плодовете и зеленчуците с марка BILLA Градини са отгледани по специ­ална програма за намаляване на пестицидите и са с минимални или нулеви количества оста­тъчни пестициди. Благодарение на програмата се произвеждат здравословни и чисти продукти, а влиянието върху околната сре­да е силно ограничено. Агрономи извършват регулярни одити на земеделските производители, които отглеждат плодове и зеленчуци в изпълнение на про­грамата. Пробите се изпращат в сертифицирани лаборатории, а резултатите от тестовете са достъпни за всички на сайта на BILLA. Важно е клиентите ни да знаят, че следим за наличието на над 700 вида пестициди. „BILLA България“ подкрепя парт­ньорите си по проекта BILLA Градини, като им предоставя безплатно схеми за растител­на защита и така им помага да произвеждат по-качествени про­дукти. Схемите за растителна защита, лабораторните тесто­ве и всички експертни консул­тации се покриват като разход от BILLA, което е инвестиция в здравословното хранене на бъл­гарския потребител, устойчиво­то земеделие и отговорност към околната среда.

- През какви етапи минава един продукт от BILLA Градини, за да стигне до потребителската кошница?

- Животът на един продукт от BILLA Градини, започва тогава, когато заедно с нашите партньори дискутираме какви са клиентските очаквания за неговия вкус и качествени показатели, така че да доставим максимално удовлетворение. Неговия жизнен цикъл е изпълнен с внимание, грижа, стриктно планиране и навременна реализация до щанда. Целта е клиентите да са спокойни, че ще получат максимална свежест, приятен вкус и полезни витамини за себе си и своите семействата

- На каква подкрепа могат да разчитат партньорите ви по проекта BILLA Градини?

- Подкрепата е многостранна и започва понякога от една неразорана нива, в която почвата е готова да създава вкусни плодове и зеленчуци. Планиране на количества, определяне на сортове, въвеждане на системи за качество и на най-подходящите опаковки, динамиката при реализацията на продуктите, атрактивно маркетинг и рекламно позициониране, и още много дейности могат да бъдат изброени като част от подкрепата ни към партньорите в този проект.

Бих искала да дам за пример някои от нашите доставчици, с които взаимно се развиваме през годините, като част от културите, които произвеждат са по предложение на BILLA България и са разработени за нашия пазар. Тук визираме също продукти и сортове, които са отглеждани в други географски ширини и съответно сме стартирали производство в България. „Семеле“ например е дългогодишен наш партньор, който произвежда за BILLA България над 40 артикула, сред които богата гама от сортове ябълки, дини без семки, жълти дини, различни видове моркови, пипер, спанак, изключително изобилие от плодове и зеленчуци, отгледани в някои от най-плодородните региони в страната. Партньорството ни с хасковския производител „Ели 2004“ пък доведе до производството на различни видове чери домати – черни, жълти и червени, отгледани в модерни оранжерии. Ароматните кайсии в търговските ни обекти пък идват от „Дунав плод“ от района на гр. Силистра, наред с различни сортове череши, вишнап, праскови, нектарини и сливи. „Еко плод“ Варна пък ни доставя краставици, айсберг салата, череши, сливи и праскови също с изключителни вкусови качества.

Примерите далеч не изчерпват нашите доверени партньори. Споделям ги, за да бъдат уверени потребителите, че в търговските ни обекти могат да намерят невероятно разнообразие от сезонни плодове и зеленчуци, отгледани в плодородните български земи с усилията на производители от цялата страна и с подкрепата на BILLA, която цени и развива всичко това. Желанието ни да предоставим на клиентите ни разнообразие от продукти с най-високо качество, върви и с грижата те да бъдат на достъпни цени. Благодарение на програмата за лоялност, известна като BILLA карта, потребителите получават възможност да спестяват средства, докато пазаруват любимите си продукти.[[{"fid":"376477","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2126,"width":2976,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ