Карлсберг България е лидер на пазара на бира у нас

Карлсберг България е лидер на пазара на бира у нас

Карлсберг България е лидер на пазара на бира у нас

Карлсберг България е лидер на пазара на бира у нас за 2017 година по данни на агенция Nielsen A/S. Държим постижението и към момента, съобщи Денис Шерстенников, изпълнителен директор на Карлсберг България.

Лидерската позиция в бранша се дължи основно на приноса на местните й марки „Пиринско“ и „Шуменско“. „Пиринско“ постигна 19,8% пазарен дял в обем за цитирания период и е най-големият български бирен бранд от близо 2 години насами. Марката бе подкрепена и от доброто представяне на „Пиринско Младо пиво“, което вече е на пазара за сезон 2018.

„Шуменско“ отбеляза ръст от 15% в обем през изминалата година - спрямо предходната 2016 г. - и това му отрежда 10% дял от общия пазар на бира в страната. Завръщането на оригиналната 0,33 л стъклена бутилка „Бомбичката“ се оказва една от най-успешните новости за бранда, която се радва на успех вече 2 години след появата си. „Шуменско“ще продължи да съчетава традиции и новаторство и ще предостави на потребителите нови преживявания и през настоящата година, обещаха от компанията. Нови вкусове и нови продукти ще лансира компанията през 2018 не само под този бранд. Едно от първите нови попълнения в портфолиото на Карлсберг България на нашия пазар е Kronenbourg Blanc 1664, която компанията вече предлага у нас под шапката на „House of Beer“.

През тази година Карлсберг България стартира и нов голям проект под името „Бирена академия“, който ще бъде предназначен както за служителите на Карлсберг България, така и за нейните партньори и клиенти. Обучението в „Бирена академия“ дава основни познания в няколко направления: историята на бирата, съставки на бирата и пивоварния процес, различните стилове бира.

Концепцията на „Бирената академия“ има за цел да създаде разбиране за начина на дегустиране на бира и умение да се опише вкусът на всеки тип пиво, както и да даде препоръка и развие способности за правилно комбиниране на различни видове бира и храна, в това число и правилното им сервиране. „Ние искаме да сме най-професионалният партньор за нашите клиенти и с новаторската програма на „Бирената академия“ можем да го постигнем“, коментира Денис Шерстенников, изпълнителен директор на Карлсберг България.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ