Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Карлсберг България инвестира в нови 2 млн. бутилки за новия сезон на Пиринско Младо пиво

Теодор Несторов, маркетинг директор на Карлсберг България разказа историята на създаването на Пиринско Младо пиво, което се радва на все по-голямо търсене

Карлсберг България инвестира в нови 2 млн. оборотни бутилки от 330 мл. за новия сезон на Пиринско Младо пиво, стана ясно на вече традиционното събитие на компанията за откриване на новия бирен сезон. Брандът бележи все по-голямо търсене от появата му на пазара преди 2 години.

При лансирането на Пиринско Младо пиво Карлсберг България прави инвестиции от над 2 млн. лв. за оборудване и технологична подготовка, необходима за производството на непастьоризираното пиво в пивоварната в Благоевград.

“Пиринско Младо пиво определено се хареса от потребителите на Пиринско, а и не само от тях. То развива потенциала си на едно от най-свежите бирени предложения в своя сегмент и допринася за успеха на бранд-майка. Резултатите от представянето на Пиринско през изминалите 12 месеца са категорични - Пиринско е най-голямата бирена марка у нас. По данни на агенция A/S Nielsen, през 2017 година марката постигна 19,8% пазарен дял в обем от общия пазар на бира в страната”, сподели Теодор Несторов, маркетинг директор на Карлсберг България.

Комуникационната кампания  на бранда за 2018 година е обновена, като надгражда концепцията от миналата година, в която чрез персонажи на животни по забавен начин и с много чувство за хумор е представено свежото позициониране на бранда, свързан с природата и естествения си състав.

още от Бизнес
13
Сряда
Ноември