Наградите "Продукт на годината" отличиха иновациите на българския пазар

Наградите Продукт на годината отличиха иновациите на българския пазар

Наградите "Продукт на годината" отличиха иновациите на българския пазар

Най-иновативните продукти и услуги, представени на българския пазар през последните 18 месеца, бяха отличени снощи на финала на конкурса "Продукт на годината 2019". Надпреварата се организира в България за трета поредна година. Носителите на нейните отличия получават международно разпознаваемото червено лого с надпис "Избран продукт на годината" (Voted Product of the Year), което да поставят върху опаковките си и маркетинговите материали през идната година. 

Програмата стартира през 1987 г. и е основана от френския предприемач Кристиян ле Брет, дългогодишен маркетингов директор в L'Oréal. Той създава тази уникална маркетингова концепция с цел да насочи потребителите към най-добрите нови продукти. В продължение на 32 години тя успешно се реализира в над 40 страни, включително и на всички ключови пазари: Великобритания, Франция, САЩ, Канада, Индия, Южна Африка и Австралия, а от юли 2016 г. е вече и в България.

В "Продукт на годината 2019" в България за трети път се състезаваха десетки нови и иновативни продукти и услуги, лансирани на пазара в страната от големите международни компании и от българския бизнес. За целите на конкурса, кандидатурите бяха разделени в 25 категории. От всяка категория бе излъчен само по един победител след проведен независим потребителски вот, организиран от Nielsen Bulgaria сред 2000 респонденти, по уникална методология.

За да участват в конкурса, продуктите и услугите на компаниите трябваше да демонстрират иновации в една или в повече от следните характеристики: функция, дизайн, опаковка, състав и др. Кандидатствалият продукт/услуга можеше да бъде напълно нов, или може да е добавена полезна иновация към вече съществуващ продукт/услуга (нова съставка, формула, нова функция или по-добра опаковка). При услугите това може да бъде или нова, или подобрена версия на вече съществуваща услуга.

Не е задължително иновацията да е революционна, достатъчно е да прави живота на потребителите по-добър, по-лесен и по-здравословен.

Световният конкурс "Продукт на годината" се провежда ежегодно във всички страни с една и съща цел: да насочи хората към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани от тях. Наградата е силно послание към потребителите и дистрибуторите, както и ефективно средство за насърчаване на продажбите.

"Успехът се дължи на два основополагащи принципа: наградите са верен ориентир за потребителите да направят най-добрия избор сред стотиците нови предложения, лансирани всяка година на пазара, и са базирани изцяло на потребителския вот. Червеното лого "Продукт на годината" е знак за независима препоръка за потребителско доверие. Това е ключов инструмент, който компаниите умело използват като силно маркетингово послание за подкрепата на своите нови и иновативни продукти и за насърчаване на продажбите. Според независмото национално представително проучване на Nielsen Bulgaria, само за две години разпознаваемостта и доверието към логото от страна на потребителите е значително и бележи възходяща тенденция", коментира Ралица Бехар, представител на "Продукт на годината" за България.

ПОБЕДИТЕЛИТЕ  в "Продукт на годината 2019" за България може да видите в официалния сайт на конкурса, ТУК

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ