Нестле Груп с ръст в продажбите от 2,9% за деветмесечието

Нестле Груп с ръст в продажбите от 2,9% за деветмесечието

Нестле Груп с ръст в продажбите от 2,9% за деветмесечието

Органичен ръст от 3.7%, с реален вътрешен ръст (RIG) от 3,0% и ръст в цените от 0,7% за първите 9 месеца на годината отчита най-големият световен производител на храни и напитки Нестле Груп. Двигател на ускорения ръст е силния тласък на пазарите в САЩ и храните за домашни любимци с марката Purina.

Общите отчетени продажби нарастват с 2,9% до 68,4 млрд. швейцарски франка в сравнение с първите 9 месеца на 2018 г. Нетните придобивания имат положителен ефект от 0,7%, а валутните курсове намаляват продажбите с 1,5%, сочат още резултатите за деветмесечието на Нестле Груп.  Управлението на портфолиото също се развива изцяло според очакванията. Продажбата на Nestlé Skin Health за 10,2 милиарда швейцарски франка е приключена на 1 октомври 2019 г., а  стратегическият преглед на бизнеса с колбаси и месни продукти с марката Herta продължава и се очаква да приключи до края на годината.

„Доволни сме от резултатите за деветмесечието, постигнахме още по-голям напредък в реализацията на финансовите ни цели за 2020 г.", коментира  Марк Шнайдер, главен изпълнителен директор на Нестле Груп. "Продължаваме да сме свидетели на добър тласък на най-големия ни пазар, САЩ и много силен ръст на храните за домашни любимци с марката Purina в световен мащаб. Ръстът на Нестле е подкрепен от инвестиции в нашите марки, бързи иновации и дисциплинирано изпълнение.", допълва той.

През третото тримесечие на 2019 компанията продължава внедряването на продуктите на „Старбъкс“ /Starbucks/, като към момента то вече е достигнало до 34 страни. "Преобразуването на портфолиото ни се движи изцяло по план, както се вижда от навременното приключване на продажбата на продуктите за грижа за кожата с марката Nestlé Skin Health. С разумни инвестиции и дисциплиниран подход спрямо придобиванията, нашият модел за създаване на стойност генерира печеливш растеж и привлекателна парична възвръщаемост за акционерите ни.", отбелязва още Шнайдер.

В тази връзка Съветът на директорите на Нестле излиза и с решение да разпредели сума в размер до 20 милиарда швейцарски франка между акционерите на Нестле в периода 2020—2022 г., предимно под формата на обратно изкупуване на акции.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ