нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Очакваме по-успешна 2021 г., защото желанието за пътуване остава

Анджело Зукала, генерален мениджър на InterContinental Sofia. Снимка: Личен архив

InterContinental Sofia убедително се затвърждава като лидер сред петзвездните хотели у нас, след като за втора поредна година беше обявен за „Водещ хотел на България“ на World Travel Awards и „Луксозен бизнес хотел на Източна Европа“ на World Luxury Hotel Awards. Къде е тайната за тези и за бъдещите успехи според генералния мениджър Анджело Зукала

- Тази година добавихте още няколко важни отличия в колекцията си. Как успявате да поддържате това високо ниво?

- За нас е голямо признание, че за втора поредна година получаваме високо признание от World Luxury Hotel Awards и World Travel Awards – най-престижните награди в туристическата индустрия. Вярвам, че ключът към успеха са взаимоотношенията с екипа, и затова усилията ни са в посока осигуряване на приятна и сигурна работна среда за колегите. Основната ни цел е да предоставяме истинско луксозно изживяване за гостите, а предизвикателствата в сектора през изминалата година и конкуренцията на новите петзвездни хотели ни мотивират непрекъснато да усъвършенстваме продукта, който предлагаме, прилагайки най-новите практики в индустрията.

- Според вас какво ви отличава от останалите петзвездни хотели в страната?

- InterContinental Sofia определя развитието на луксозния сегмент в България, а безупречното ни обслужване допринесе за утвърждаването на София като желана туристическа дестинация. Floret Restaurant and Bar се затвърди като предпочитано място за отбелязване на различни поводи. Гостите на хотела имат възможността да се насладят на истинско Club InterContinental преживяване, а с помощта на нашия екип от опитни консиержи могат да се докоснат до уникални преживявания в София и страната. Радвам се, че с подкрепата на собствениците успяваме непрекъснато да надграждаме продукта и услугите си. Разполагаме със 194 луксозни стаи и единствен по рода си президентски апартамент в България. Имаме гъвкави опции за планиране на срещи и мероприятия, включително възможности за провеждане на хибридни събития с най-съвременни технологии, съобразявайки се както с мерките за здраве и безопасност, така и с всички изисквания на клиентите.

- Как виждате InterContinental Sofia и туристическия бранш през 2021 г.?

- Очаквам да запазим лидерската си позиция в петзвездния сегмент в страната и региона и екипът ни да продължава да печели награди. В хотела се спазват безкомпромисни мерки за здраве и безопасност, включително кампаниите IHG Clean Promise и IHG Meet with Confidence, които дават допълнителна увереност на гостите. Що се отнася до туризма – ако допреди година бизнесът се развиваше в посока глобализация, то в момента тенденциите придобиват по-регионален характер. Очаквам развитие на пазара на местно и регионално ниво и увеличаване на пътуванията в рамките на Европа. Вярвам, че 2021 г. ще бъде по-успешна, защото желанието за пътуване остава, а вероятно ще бъде и по-голямо, когато ситуацията го позволява.

***

InterContinental Sofia е разположен на емблематичните жълти павета в сърцето на столицата и предлага истинско луксозно петзвездно обслужване и спиращи дъха гледки към „Св. Александър Невски“ и Витоша. Хотелът е част от InterContinental Hotels Group (IHG®), водеща международна компания в хотелиерската индустрия с над 400 хил. служители в повече от 100 страни. В момента IHG® има общо 5977 отворени хотела в цял свят и 1899 в процес на изграждане.

Интервюто е публикувано в новия брой на сп. "Мениджър", който е на пазара

още от Бизнес