Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Pepsi купува китайска марка за пакетирани храни

Снимка: Joe Raedle/Getty Images

PepsiCo Inc се съгласи да купи китайска марка за пакетирани храни Be & Cheery от местния производител на хинап Haoxiangni Health Food Co Ltd за 705 милиона долара, съобщава Ройтерс като се позовава на информация от компанията.

Американският многонационален производител на храни и напитки заяви, че придобиването на Be & Cheery, който продава пакетирана храна - от закуски с ядки и сушени плодове до сладки изделия и нуудъли, главно на китайските платформи за електронна търговия, е важна стъпка в целта му да стане водещата китайска компания за производство на храни и напитки.

"Be & Cheery добавя възможности за директен достъп до потребителите, давайки ни възможност да се възползваме от непрекъснатия растеж на електронната търговия и местната марка, която е в състояние да се простира в широк асортимент от продукти, както чрез онлайн, така и офлайн канали", обясни Рам Кришнан, Гглавен изпълнителен директор на PepsiCo Greater China.

"Също така очакваме да използваме възможностите за иновации и потребителски прозрения на Be & Cheery, за да стимулираме иновациите на други ключови пазари за растеж на PepsiCo".

Haoxiangni, който е със седалище в източния град Ханджоу, посочва от своя страна в изявление, че е решил да продаде Be & Cheery, тъй като иска да се съсредоточи върху бизнеса с китайски фурми.

Основана през 2003 г., Be & Cheery е една от най-големите компании за онлайн закуски в Китай и отчете приходи от около 5 милиарда юана (711,7 милиона долара) през 2019 г.

Предстои сделката да бъде одобрена от акционерите на Haoxiangni и определени регулатори.

още от Бизнес