нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Подкрепа за кварталния бизнес носи печалба с Visa

Източник: Visa

Малкият бизнес бе един от най-засегнатите от пандемията. Една част от него трябваше да затвори за известен период от време, а при друга количеството на работа намаля вследствие на по-малкия поток от клиенти. В двата случая това доведе до намаляване на така важния постоянен паричен поток, оказващ съществена роля за развитието и съществуването на малкия бизнес.

В същото време пандемията предизвика и сериозна промяна в навиците за пазаруване на потребителите. Голяма част от тях все по-често търсят безконтактен начин за разплащане за ежедневните си покупки. Проучване на Visa, проведено през август тази година, показва, че 78% от потребителите в световен мащаб са променили начина си на разплащане вследствие на засилените опасения за собственото си здраве. Почти две трети (63%) от запитаните биха преминали към нов бизнес, който предлага опции за безконтактно разплащане. За почти половината потребители (46%) в световен мащаб използването на безконтактни методи за разплащане е сред най-важните мерки за безопасност в магазините.

В тази динамична и постоянно променяща се среда за собствениците на малък бизнес адаптирането към нея ще бъде приоритет. В Европа Visa работи в тясно сътрудничество с мрежата си от индустриални, технологични и обществени партньори, за да даде достъп до дигитални разплащания на 8 млн. малки предприятия, засегнати от пандемията. Заедно с тях компанията се фокусира върху предоставянето на подкрепа в няколко стратегически области, които са от решаващо значение за оцеляването на малкия бизнес. Като например предоставяне на възможност да изградят онлайн присъствие и да приемат дигитални разплащания (онлайн и в магазина), осигуряване на достъп до търговски кредитни и дебитни продукти и насърчаване и стимулиране на потребителите да подкрепят местния бизнес.

Кампания до 27 декември 2020 г.

В България Visa даде началото на кампания, чрез която стимулира хората да пазаруват или да използват услугите на всички търговци в квартала и в града като цяло – от най-големите до най-малките. Кампанията не само спомага за запазването на малкия и средния бизнес, но и носи ползи за семейния бюджет. С всяка направена трансакция до 27 декември 2020 г. независимо от стойността ѝ и обекта, в който е направена, може да спечелите една от 450-те награди за целия период на инициативата в размер на 100 лв. Печелившите ще бъдат теглени чрез специален софтуер в присъствието на нотариус всяка седмица.

Повече информация за промоцията и как се регистрира плащане можете да намерите на visabg.com

Алек Вучков. Текстът е от бр. 11 на сп. "Мениджър"

още от Бизнес