Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Продавай бързо

Даниел Титюков е предприемач с дългогодишен опит в сферата на вносa на стоки и онлайн търговията. Учил е в Danube International School, Виена, Австрия, а през последните 7 години развива успешно компания, която предлага директен внос на стоки от Азия, както и търговия на едро и дребно за цяла Европа. В началото на 2018 г. стартира най-големия си до момента проект - BigArena фулфилмънт център от ново поколение, разположен на 3000 кв.м в близост до индустриалната зона на Пловдив.

BigArena Fulfillment  открива нови пазари за онлайн търговците с логистика до всички европейски страни. Повече от половината ни клиенти се възползват от тази възможност, казва Даниел Титюков, управител на компанията  

 

- Каква е ролята на фулфилмънт услугите в голямата картина на онлайн търговията и с какви темпове се развива BigArena?

- Фулфилмънт центровете свалят огромна отговорност от плещите на онлайн магазините – разходите и времето по поддръжката на складове и обработка на всяка една пратка, нейното пакетиране и изпращане. При нас всички тези процеси са максимално оптимизирани и аутсорсването на тези дейности води до значителни икономии. По този начин търговците могат да се фокусират в привличането на нови клиенти и комуникацията с тях. Искам да изтъкна възможността за логистика до всички европейски страни, което открива много нови пазари за търговците. Моят дългогодишен опит в сферата на вноса на стоки и онлайн търговията на едро и дребно ми дава възможност да елиминирам възможността от грешки от страна нашите клиенти. Темповете на развитие на нашата услуга са отлични, тъй като са пряко свързани с развитието на онлайн търговията в страната.

- Основните предимства, които ви правят предпочитан партньор?

- На първо място сме изградили справедлив и гъвкав подход за ценообразуване, при който за база се вземат времевият престой на артикулите и заетият обем.

BigArena представя на клиентите и софтуерно решение, което позволява денонощен достъп до информацията за наличност, движението и  състоянието на поръчките, а също така и анализ и отчет на доставени, върнати и дефектни пратки от клиенти - без значение от местоположението им.

На трето място партньо­рите ни се възползват от преференциалните цени за доставка, които сме договорили с всички водещи куриерски компании, при това без значение от общия брой обработени пакети. Имаме и колцентър за потвърждаване на поръчки в няколко европейски държави, както и предоставяме услуга по преводи на сайтове.

- Каква част от клиентите ви работят извън страната?

- Повече от половината ни клиенти се възползват от възможността да работят и в нови европейски пазари. Работим и с немалко чуждестранни клиенти. Като за доста от тях правим директен внос от Китай. Не си поставяме ограничения и работим както с големи, така и с малки компании, в момента изпълняваме 3500 поръчки дневно и работим с над 300 компании. Колкото онлайн магазина има в Европейския съюз, толкова е и потенциалът на BigArena.

Автор: Николай Нейчев. Интервюто е публикувано в новия брой на сп. "Мениджър"

 

още от Бизнес
23
Неделя
Февруари