Свързани точки: Повече продажби, нови клиенти и лоялна аудитория

Свързани точки: Повече продажби, нови клиенти и лоялна аудитория

Свързани точки: Повече продажби, нови клиенти и лоялна аудитория

На 1 октомври в Интер Експо център за шеста поредна година ще се проведе eCommCongress и Expo 2020

Събитието с най-добър отзвук сред общността на онлайн търговците eCommCongress тази година е под мотото „Свързани точки“. Участниците ще получат съвети и ще научат техники за развитието на онлайн бизнеса си. Ще се обсъдят казуси, улесняващи бизнес процесите – бекофис операции, работа с клиенти, работа с куриери и т.н. Маркетингът също ще бъде засегнат, както и промените в потребителското поведение вследствие на COVID-19. Развитието на електронната търговия в близко и по-далечно бъдеще ще бъде обсъдено в тематични панели. Отмяната на СУПТО и други данъчни и правни аспекти са част от програмата. Планираната дата е 1 октомври 2020 г. в Интер Експо център в София.

Първите 20, които използват код MAN-ONL при регистрация в www.ecommcongress.bg, ще получат 20% отстъпка от цената на билета.

Какво да очакват е-търговците от eCommCongress и Expo 2020?

[[{"fid":"360863","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":183,"width":331,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Любомир Стоянов, организатор:

Ще имате възможност да създадете успешни партньорства с други онлайн предприемачи, търговци, маркетолози или спедитори. Нетуъркингът с изявени професионалисти дава достъп до добри практики и съвети за развитие на продажбите, помага да бъдат открити нови клиенти или да научите как да превърнете съществуващите в лоялна аудитория. На форума ще обмените бизнес опит с нови колеги – те имат същите предизвикателства като вас, но други решения.

Любомир Чолаков, изпълнителен директор на ISOBAR:

[[{"fid":"360864","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":199,"width":298,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

През 2020 г. станахме свидетели на ускорената еволюция на електронната търговия. Затворените физически обекти фокусираха брандовете в онлайн растеж. adidas, Clarins, Shiseido, Asda/Walmart, Coca-Cola са сред клиентите, за които управляваме глобални e-commerce програми. През второто тримесечие те успяха да реализират забележителни успехи чрез интеграцията на своите платформи за онлайн търговия със системи за маркетинг автоматизация и интеракция с потребителите. По време на eCommCongress 2020 ще споделим някои от най-иновативните практики, използвани от клиентите ни, както и как да адаптираме този опит към пазарната реалност в страната.

Валентин Кунторов, директор на „eMAG Marketplace България“:

[[{"fid":"360865","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":187,"width":269,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

Ще споделим какви нужди сме идентифицирали в Marketplace платформата на eMAG, която поз­волява на онлайн предприемачите да развиват бизнеса си в национален и международен план дори и по време на здравната криза. Ще разкажем как бизнесът може да просперира чрез достъп до модерни технологии, програми за обучение и развитие и прилагането на добри практики, които предлагаме на база на нашия опит. Как броят на търговците и делът на продажбите през eMAG Marketplace се увеличават ще може да се види и от данните, които ще представим на събитието.

Алек Вучков. Снимки: Личен Архив. Текстът е публикуван в бр. 08/20 на списание "Мениджър"

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ