Теленор удължава гратисния период на услуги за бизнеса

Теленор удължава гратисния период на услуги за бизнеса

Теленор удължава гратисния период на услуги за бизнеса

Теленор продължава кампанията си „Остани си вкъщи“ в подкрепа на мерките в борбата срещу разпространението на коронавируса като осигурява на клиентите си повече възможности да останат във връзка с близките си и да управляват бизнеса си безопасно. До 30 април, бизнес клиентите на Теленор ще могат да се абонират за избрани дигитални услуги и приложения, като ще получат първите три месечни абонаментни такси безплатно. Предложението е валидно за услугите Интерактивно гласово меню, Виртуална телефонна централа, Хартии.online, Otpuski.com и Онлайн магазин. От предложението могат да се възползват всички бизнес клиенти на Теленор, като сключат нов 12 или 24-месечен абонамент за услугите, които желаят да използват. Интерактивно гласово меню и Виртуална телефонна централа са услуги, които могат да подобрят дистанционното обслужване на клиенти по телефона. Те не изискват допълнителни разходи за поддръжка и могат да бъдат успешна крачка към дистанционното обслужване на клиенти. Онлайн магазин на Теленор позволява бързото, лесно и сигурно стартиране на онлайн продажби. Хартии.online и Otpuski.com са полезни за административните отдели на малкия и среден бизнес.  Бизнес клиентите на Теленор могат да се възползват и от безплатен пакет SMS, с който могат да изпращат съобщения до всички свои служители, включени в съответната група. Активацията на този пакет е възможна през бизнес портала на адрес https://business.telenor.bg.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ