Tullamore D.E.W. е най-обичаната марка в класацията на българските потребители Любимите марки

Tullamore D.E.W. е най-обичаната марка в класацията на българските потребители Любимите марки

Tullamore D.E.W. е най-обичаната марка в класацията на българските потребители Любимите марки

Трансимпорт грабна призовете в категория "Високоалкохолни напитки" за първо и трето място с марките Tullamore D.E.W. и Grant`s

TULLAMORE D.E.W. спечели първо място в единствената по рода си потребителска класация „Любимите марки“, която отличава най-обичаните марки от българските потребители. Над 5400 консуматори гласуваха за бранда като в категория „Високоалкохолни напитки“ и класираха Tullamore D.E.W. на челна позиция в тазгодишната надпревара. Красотата на бленда грабна сърцата на потребителите с характерния си богат и мек вкус, както и с множеството нови варианти, които успешно бяха лансирани на пазара в последните месеци.

Освен ирландския троен бленд на Tullamore D.E.W. потребителите отличиха с гласовете си и издигнаха на трето място в категорията „Високоалкохолни напитки“ и Grant`s още една добре позната и наложила се на пазара марка, част от портфолиото на William Grant & Sons.

Така екипът на Трансимпорт получи 2 награди в челната тройка за най-предпочитани от потребителите марки на високоалкохолни напитки

Десетото юбилейно издание на конкурса събра всички финалисти на официалната церемония в Арена Ди Сердика, където организаторите връчиха сертификати и статуетки на победителите в различните категории.

„За нас е огромна чест и признание да бъдем на първо място в класацията Любимите марки, защото това е единствената потребителска класация, основана изцяло на предпочитанията на крайният консуматор, един независим и реален лакмус, отчитащ любовта на българските потребители. Именно емоционална привързаност и предпочитанията на потребителите са най-важният индикатор за цялостното представяне на една марка, като и за работата на екипа, който стои зад нея.“, споделя Рангел Рангелов, Маркетинг мениджър Трансимпорт.

За разлика от други класации, „Любимите марки“ не разчита на жури при номинациите, те са отворени и свободни, базирани само на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни показатели. Над 42 000 потребители подкрепиха любимите си марки през настоящата година.

Любимите марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.

Tullamore D.E.W. е ирландското уиски, което по съвършен начин комбинира гладкост и мекота, а тайната за това се състои в красотата на тройния бленд, стоящ в основата на марката:

  • Тройна дестилация – придаваща съвършен мек вкус

  • Отлежаване в три вида бъчви – стандартни бъчви, бъчви от испанско шери и от бърбън, придаващи невероятния миксиран вкус и нежни отенъци, които правят Tullamore D.E.W. характерен и балансиран

  • Троен бленд – блендираме 3 вида ирландско уиски: дестилирани в традиционен „pot still“ казан (дестилация в съдове аламбик), малцови и зърнени уискита

Tullamore D.E.W. е второто по големина на продажби ирландско уиски в глобален план с продажби от над 81 млн. литра. За изминалата година марката бе отличена с престижната награда „Иновативен бранд на годината“ присъдена от Icons of Whiskey. Наградата е плод на успешните „каск варинати“, представени през изминалата година Tullamore D.E.W. XO Rum Cask, отлежал в бъчви от карибски ром, както и Tullamore D.E.W. Cider Cask, финално доотлежаващ в бъчви от ябълков сайдър.

Известен навсякъде по света със своя мек характер и гладък вкус, Tullamore D.E.W. е троен ирландски бленд от зърнено, малцово и уиски, дестилирано в медни казани. Красотата на този троен бленд гарантира богатство и многопластовост на вкуса и деликатна хармония, която провокира сетивата. В портфолиото на марката интерес представляват и лансираните в края на 2017 година на пазара сингъл малц годишни варианти Tullamore D.E.W. 14YO и Tullamore D.E.W. 18 YO, отлежали в 4 вида бъчви за допълнително обогатен мек вкус.

От края на 2010 г. марката е част от портфолиото на семейната компания William Grant & Sons.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ