Веселин Троянов поема ръководството на Check Point Software Technologies за България

Веселин Троянов поема ръководството на Check Point Software Technologies за България

Веселин Троянов поема ръководството на Check Point Software Technologies за България

Водещият доставчик на решения за киберсигурност в световен мащаб Check Point® Software Technologies (NASDAQ: CHKP) отваря локална структура в България. Веселин Троянов, който има повече от 13 години опит в IT сферата, ще управлява бизнеса на местно ниво. Той ще отговаря за развитието на бизнеса у нас, укрепването на пазарните позиции, както и ускоряването на растежа на компанията в България.  „Развълнувани сме, че Веселин ще ръководи бизнеса в България. Той идва с богат опит в изграждането и развиването на сектор продажби, дълбоки познания за индустрията и силни лидерски умения. Вярвам, че присъствието на професионален и мотивиран местен екип ще осигури правилната подкрепа за нашите партньори и клиенти.“, коментира назначението Янис Гикас, ръководител на Check Point Software Technologies за България, Румъния, Гърция и Кипър. Ще се фокусираме върху своите партньори, като им дадем възможност да разширят портфолиото си от продукти за сигурност, казва от своя страна Веселин Троянов и очертава кои са новите изисквания към дигиталната инфраструктура на всяка компания и нейните служители. 

- Постави ли Covid-19 пандемията на изпитание киберсигурността на компаниите у нас?

-  Пандемията постави на изпитание дигиталната сигурност на компаниите не само у нас, но и в цял свят. Някои бизнеси бяха подготвени и реагираха бързо на необходимите преструктурирания и тотална смяна на култура на работа, други не толкова. Промените са глобални, бързи и се разпространяват при редица индустрии. Ставаме свидетели на динамични трансформации, които вместо за няколко години, се случват в рамките на няколко седмици, а това, разбира се, поставя на изпитание и киберсигурността на всеки бизнес.

- Какви са предизвикателствата, свързани със сигурността, които стоят пред компаниите?

- Предизвикателствата се оказаха много и то на различни нива в организациите. Динамичните промени поставят изцяло нови изисквания към инфраструктурата на всяка компания и към нейните служители. Повишената мобилност и дистанционната форма на работа изискват безкомпромисна и цялостна IT защита. Трансформацията наложи служителите да се адаптират бързо, да се запознаят, да разучат и свикнат със съвременните дигитални инструменти, които „новото нормално“ налага. Компаниите, от друга страна, трябваше да реагират с обучения за дигитална сигурност, които да подготвят служителите за тази трансформация.

- Има ли ръст на кибератаките у нас от началото на пандемията?

- Според доклада за кибер заплахи на Check Point, само през последните 6 месеца, една организация в България е атакувана средно 570 пъти седмично. Данните ни показват и че 91% от злонамерените файлове в България са доставени чрез електронна поща, което потвърждава важността на предварителната защита и нуждата от обучение на служителите.

- Какви са последните тенденции в киберсигурността, които ще бележат новата 2021 г.?

- Последните ключови тенденции при IT сигурността са осигуряването на защита на облачните технологии, „домашният офис“ и защитата на служителите, които работят дистанционно. Проучванията на Check Point показват, че киберпрестъпността е разпознала тези тенденции и ставаме свидетели на все по-чести атаки от злонамерен софтуер от 5-то поколение. Визията на Check Point за превенция на заплахите и осигуряване на комплексна защита са това, което ни прави пионери в предотвратяването на кибер заплахи и е в унисон с философията на компанията - „Secure your Everything“.

- Какви са плановете на Check Point за българския пазар?

- Откриването на структура на Check Point в България показва ангажираността на компанията към местния бизнес. Ще се фокусираме върху своите партньори, като им дадем възможност да разширят портфолиото си от продукти за сигурност, да внедрят и демонстрират потенциала на решенията на Check Point. У нас, организации от всякакъв мащаб, преминават през предизвикателен и динамичен процес на трансформация към използването на облачни услуги от всякакъв вид. Основната цел на Check Point за българския пазар ще бъде превеждането на клиенти и партньори през тази трансформация и отвъд нея.

Мениджър Нюз

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ