За прекратяване на негативните имиджови кампании се обявиха работодатели

За прекратяване на негативните имиджови кампании се обявиха работодатели

За прекратяване на негативните имиджови кампании се обявиха работодатели

Асоциацията на организациите на българските работодатели (АОБР) призовава в позиция държавата и обществото за подкрепа на българските предприемачи за прекратяване на негативните имиджови кампании и законотворчески инициативи, развалящи бизнес климата и рушащи инвеститорското доверие.

Като изразители на интересите на отговорните български работодатели сме длъжни да заявим, че общественият просперитет изисква насърчение и подкрепа за бизнеса, а не неоснователно насаждане на негативни настроения към него, се отбелязва в позицията. Всеки може да регистрира фирма в рамките на по-малко от седмица, срещу разход до минималната работна заплата, но не всеки може да успее и да се утвърди като успешен и отговорен работодател, предприемач и инвеститор, изтъкват деловите среди.

Те напомнят, че след преминалата голяма икономическа криза са оцелели успешните, компетентните и работливите, отговорните и креативните предприемачи и на тях се дължат годишно 250 милиарда лева продажби /приходи/ на компаниите - при едва 6 милиарда лева общ обем на обществените поръчки, което е по-малко от 2,5 на сто от продажбите на компаниите у нас.

Близо милион българи не се оплакват, че не им плащат достатъчно, а са взели живота си в свои ръце, не разчитат на нагласени обществени поръчки, монополно положение или държавни помощи, а осигуряват работа на себе си и околните, създават стойност, плащат заплати и данъци, посочват от асоциацията и изтъкват, че най-креативната и предприемчива част от обществото следва да получи уважение и признание, а не оклеветяване и охулване от синдикални и политически популисти.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ