МОН: Всяко училище с индивидуален подход при COVID

МОН: Всяко училище с индивидуален подход при COVID

МОН: Всяко училище с индивидуален подход при COVID

„Ситуацията занапред ще се разглежда индивидуално за всяко училище. Ако определим, например, 10%, то в едно училище с 900 ученици 10% е един брой вирусоносители, а при училище с 200 ученици – друг. Важно е да можем да реагираме към конкретното място“. Това каза пред БНР заместник-министърът на образованието Таня Михайлова.

„Присъственото обучение на този етап остава. Следим процесите в цялата страна. Част от обявените случаи към момента се отнасят за хора, които не са били все още на училище, тоест, заразяването се е случило преди започването на учебната година“.

Тя посочи, че към момента има 19 карантинирани паралелки, 26 ученици са с положителен тест, част от тях не са били на първия учебен ден, около 500 ученици и около 40 учители са под карантина.

В предаването „Неделя 150“ Михайлова допълни: „Част от паралелките, при които има ученици с положителен тест, но не са били на училище, не са карантинирани. Карантинирането се определя от регионалните здравни инспекции и според условията… Дезинфекцията в нашите насоки е да се случва веднага след констатиране на контакт. До края на тази година училищата имат средства да поемат разходите за дезинфектанти. Не е редно да се искат пари допълнително“.

Малко над 500 ученици са заявили желание за обучение от разстояние.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ