Бизнесът на Епъл без въглеродни емисии до 2030 година

Бизнесът на Епъл без въглеродни емисии до 2030 година

Бизнесът на Епъл без въглеродни емисии до 2030 година

Надпреварата в сферата на „въглеродната неутралност“ бързо обхваща големите глобални корпорации. След като днес алианс от 9 глобални компании като Microsoft, Nike и Starbucks обявиха единен фронт срещу въглеродните емисии в атмосферата, водещата технологична компания Apple съобщи, че планира през следващото десетилетие да премахне въглеродните емисии от целия си бизнес. Това включва не само продуктите, но и обширната си верига на доставки, предаде Ройтерс.
Глобални корпоративни дейности като офисите на компанията и центровете за данни вече са въглеродно неутрални, но фирмата има амбиция да разшири усилията си, за да обхване хилядите доставчици, които участват при производството на изделията му.
Apple посочи, че цели да постигне 75% от целта, като намали емисиите, а останалите 25% ще бъдат постигнати чрез премахване на въглерода и чрез компенсаторни проекти като засаждане на дървета и възстановяване на хабитати.
Apple отбеляза, че 74%от всички въглеродни емисии са генерирани от производството на изделия. За да изпълни стандартите за емисиите от производство Apple каза, че ще помогне при създаването на американско-китайски зелен фонд на стойност 100 милиона долара, който да предоставя капиталови инвестиции за енергийно ефективни проекти.
Компанията също така работи с доставчиците си за намаляването на емисиите, като използва рециклирани материали. Тя уточни, че сега при производството на смартфони използва рециклирани редкоземни метали.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ