Пластмасите - вън!

Пластмасите - вън!

Пластмасите - вън!

Един от най-големите и социално-отговорни работодатели в България обявява кръстоносен поход на пластмасите от тази година. 500 000 чаши, 100 000 плика, 25 000 прибора няма изобщо да бъдат употребени през 2019 година с въвеждането на политика за пълното им премахване от работното ежедневие в Нестле България.

Отговорно отношение към планетата и нейните ресурси е един от основните ангажименти на компанията на глобално ниво, който се следва от години и дългосрочно и в България. Само през миналата година фабриката за шоколадови изделия в София е използвала 60% по-малко вода в производството си чрез въведените цикли за многократно използване на този ресурс чрез индустриално охлаждане. Годишното количество спестена вода за 2018 е достатъчно за 600 домакинства за 1 календарна година. Целта на компанията е през 2019 г. да намали консумацията на вода с още 4%. Отделно спестената от производствените процеси пластмаса се равнява на 20 т , а в резултат на различни подобрения употребата на хартия е намаляла с 30 тона.

Нестле ще продължи да работи усилено и за подобряването на формулите на продуктите си, следвайки целите си за принос към здравето на обществото. Само през миналата година, компанията е предложила на пазара 40 милиона порции, обогатени с минерали и витамини. Чрез различни иновации захарите в зърнените продукти вече са редуцирани с 40%, а използваните наситени мастни киселини във всички храни на Нестле са с 10% по-малко. Фокус тази година ще бъдат растителните продукти, както и намаляването на захарите с още 5%, споделиха от компанията, на специално събитие днес, на което бяха представени целите и плановете на Нестле България в областта на корпоративната социалната отговорност. На 23 юни, от Борисовата градина в София стартира и поредното издание на най-мащабната инициатива на компанията за масов спорт,  "Живей Активно" като целта тази година е да обхване едновременно колкото се може повече български общини с различни спортни прояви и активности

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ