bTV без конкуренция на старта на пролетния ТВ сезон

bTV без конкуренция на старта на пролетния ТВ сезон

bTV без конкуренция на старта на пролетния ТВ сезон

„Гласът на България“, „Бригада Нов дом“, MasterChef България, „Смени жената“, „Комиците и приятели“ и „Столичани в повече“ са най-предпочитаните програми в развлекателните ТВ жанрове на старта на пролетния сезон, показват данните на ГАРБ* за февруари и 1 март. Всички шоупрограми на bTV са привлекли повече зрители в сравнение с пролетните предложения на основния конкурент Нова ТВ. През февруари bTV затвърждава превъзходството си и в новинарското и актуално съдържание.

Най-гледаната ТВ програма за пореден сезон е „Гласът на България“ – на първо място в класацията Топ 50 през февруари, с рекордните над 1,4 милиона зрители на стартовия епизод и 49% дял от цялата аудитория. На второ място е социалният проект „Бригада Нов дом“. Сред десетте най-гледани развлекателни програми бяха още риалити хитът „Смени жената“, кулинарното шоу на добрия вкус - MasterChef България и емблематичната продукция на bTV „Комиците и приятели“. Най-гледаният сериал в ефира е турската продукция „Майка“.

Цялата класация вижте тук.

[[{"fid":"328138","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":283,"width":577,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Най-успешният и дълго излъчван съвременен български сериал „Столичани в повече“ също направи силен старт на 13-я си пореден сезон навръх 1 март. Почти 33% от всички зрители са предпочели да гледат първия епизод на комедийната поредица, в сравнение с 18,5%, които проследиха старта на „Кошмари в кухнята“ по Нова ТВ.

bTV отново е без конкуренция и по отношение на новинарското и актуалното съдържание през февруари. Информационният лидер и източник на новини с най-високо доверие – bTV Новините в 19 часа – привлече средно над 1 милион зрители, показват данните на ГАРБ. Емисиите на bTV в 17 и 12 часа спечелиха по-голяма аудитория през февруари, отколкото централните новини на прекия конкурент Нова ТВ.

bTV Новините в 19 ч. са предпочитаният източник на информация и сред зрителите на възраст 18-49 и 18-34. Сред топ 10-те програми във февруарската класация попаднаха и bTV Репортерите.

Най-гледаните публицистични предавания през февруари са „120 минути“ и „Лице в лице. „Тази сутрин“ по bTV е единственият делничен сутрешен блок в топ 50, със средно близо 50% от всички пред ТВ екрана и с повече зрители от някои от ключовите праймтайм програми на Нова ТВ, като „Откраднат живот“ и Hell’s Kitchen. Сред топ 50-те програми за миналия месец беше също съботното издание на „Тази събота и неделя“.

bTV продължава да бъде изборът на зрителите по отношение на новините и публицистиката и в началото на март. Специалното студио по повод националния празник 3-ти март привлече над 560 000 зрители, или близо 38% от всички пред ТВ екрана. По същото време отразяването на празника в ефира на Нова ТВ е било гледано от малко над 230 000 зрители (15,6% дял).

Сред най-гледаните локални програми на bTV през февруари са още „Карбовски: Втори план“, „Шоуто на Слави“, „Папараци“, „Мармалад“ и „Търси се“.

Тематичните канали bTV Media Group засилиха водещата си позиция миналия месец – 8,3% от всички зрители ги предпочетоха пред каналите на Нова ТВ (6,3% дял), като разликата е по-голяма сред млаките зрители на възраст 18-34 г.– 12,7% от тях избраха, съдържанието на bTV Action, bTV Comedy, bTV Cinema, bTV Lay и RING, а 6,9% предпочетоха каналите на Нова ТВ.

bTV завоюва 35% дял от цялата аудитория миналия месец – двойно повече от дела на Нова ТВ в периода.

*ГАРБ е единствената пийпълметрична система в България, преминала независим одит.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ