На старта на пролетния сезон: bTV - с най-гледаните предавания

На старта на пролетния сезон: bTV - с най-гледаните предавания

На старта на пролетния сезон: bTV - с най-гледаните предавания

Шоуто „Гласът на България“ е най-гледаното през февруари, а „Съни бийч“ е най-гледаният български сериал, според данните на ГАРБ за старта на пролетния ТВ сезон. Знаковото музикално шоу на bTV, което е и аудиторен лидер в своя жанр, привлече повече от 1,2 милиона зрители на старта си и над 41% от цялата публика пред телевизионния екран в своя часови пояс. „Съни бийч“ най-предпочитаното заглавие сред българските сериали за миналия месец, като двата му епизода, излъчени през февруари, привлякоха почти 1 милион зрители средно и близо 35% от аудиторията в два поредни петъка. Най-гледаният сериал за месеца беше турската сага по bTV - „Завинаги“.

[[{"fid":"349645","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":366,"width":609,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

MasterChef България беше изборът на зрителите в жанра кулинарни шоупрограми, като привлече средно 27% от зрителите пред ТВ екрана през февруари.

[[{"fid":"349646","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":375,"width":624,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Емблематичният проект на bTV „Бригада Нов дом“ направи силно завръщане в пролетната схема с почти 1 милион зрители за първия си епизод през февруари и 34% дял от цялата аудитория. Подобно на него, уникалният социален експеримент „Смени жената“ поведе в своя часови пояс с близо 800 000 зрители и 27,6% дял миналия месец.

Първенството на bTV в новинарските емисии и актуалните предавания продължи и на старта на пролетния сезон. Информационният лидер bTV Новините в 19 часа привлече 1,020 милиона зрители и почти 39% дял средно през февруари. Най-гледаните актуални предавания миналия месец бяха bTV Репортерите, „120 минути“ и „Лице в лице“.

[[{"fid":"349647","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":378,"width":619,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

 Традиционно, „Тази сутрин“ събира най-голяма част от аудиторията сутрин - 39% дял (26,1% за „Здравей, Българя“ по NOVA), а най-гледаното предаване в сутрешните часове през уикенда е съботното издание на „Тази събота и неделя“ по bTV – 27,4% дял (22,2% за „Събуди се“ по NOVA).

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ