Новинарските програми на bTV са най-предпочитаният от зрителите информационен източник

Новинарските програми на bTV са най-предпочитаният от зрителите информационен източник

Новинарските програми на bTV са най-предпочитаният от зрителите информационен източник

Праймтайм сериалите и новинарските програми на bTV са събрали най-голяма публика през януари, като са привлекли средно повече от 1,1 милиона ТВ зрители, показват данните на ГАРБза януари 2019. „Искрите на отмъщението“ и „Майка“ са били най-гледаните заглавия, а централната емисия на bTV Новините и bTV Репортерите затвърждават позицията си на основен източник на информация със съответно 41% и 42% от всички пред екрана. 

Всички актуални програми на bTV попадат в класацията Топ 50 за януари, като най-гледаното предаване в жанра -„120 минути“ - е привлякло средно почти 830 000 зрители пред ТВ екрана. Категоричен избор на публиката в своя часови пояс са били също „Лице в лице“, „Тази сутрин“, „Тази събота“, CoolT и „Преди обед“, както и всички останали новинарски емисии на bTV.

Пълната класация е публикувана на сайта на телевизията.

Филмовата селекция на bTV, която включва специалната рубрика „МегаХит“ със световни блокбъстъри всяка събота и неделя вечер, е отбелязала най-висока гледаемост в жанра. Сред 50-те най-гледани програми са и 16 филмови заглавия, излъчени по bTV.

Сред най-гледаните локални продукции през януари също са били „Шоуто на Слави“, „Карбовски: Втори план“, „Мармалад“, „Папараци“, „Търси се“ и „Непознатите“.

През януари 42,5% от всички зрители са избрали предложенията на bTV Media Group, а групата на Нова ТВ е привлякла 23,2% от аудиторията.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ