Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Без риск за здравето с безконтактни карти Visa

Кредит/ Visa

Трансакциите с карта Visa, извършени онлайн или във физически магазин, са най-сигурният, безопасен и бърз начин за разплащане. Компанията насърчи действията на издателите на Visa карти в края на март за увеличаване на лимита на безконтактните разплащания в България от 50 лв. на 100 лева. Това бе важна стъпка, която има за цел да информира, защити и помогне на хората, да ги улесни с бързите, надеждни и сигурни дигитални плащания.

С новия, двойно по-висок лимит притежателите на български безконтактни карти могат да използват много по-рядко банкноти и монети, като по този начин няма да бъдат изложени на рискове за здравето, свързани с употребата на пари в брой. Освен това, картата никога не напуска ръката на клиента по време на безконтактни разплащания, което осигурява допълнителен контрол и сигурност за притежателя й на мястото на продажба. Не е за пренебрегване и още едно безспорно предимство - безконтактните разплащания са по-бързи в сравнение с разплащанията в брой и контактните картови трансакции.

За да насърчи още повече безконтактните и дигитални разплащания Visa даде и началото на две инициативи.

Първата кампания обхваща всички търговски обекти за хранителни стоки в цялата страна – от големите вериги супермаркети до кварталните магазини. Целта е да се даде подпомогнат малките и средни предприятия в цялата страна, повечето от които са в сферата на бързо оборотните стоки. Кампанията дава възможност на картодържателите да участват в томбола за 10 000 награди по 50 лв. и 10 награди по 1000 лв. с покупка над 30 лева в търговски обект или сайт за хранителни стоки, платена с карта Visa.

Втората инициатива на Visa е партньорство с платформата foodpanda, която вече доставя на клиентите си не само приготвена от ресторанти храна, но и хранителни стоки от търговски вериги. Благодарение на това сътрудничество всички притежатели на карти Visa ще получават стоки от първа необходимост до своята врата, без да се налага лично да отидат до хипермаркета или магазина. Освен удобството "избираш и плащаш", всяка поръчка на стойност минимум 10 лева, направена през платформата до 15 юни, връща обратно 15% от сумата по сметката на купувача. Кампанията се провежда в градовете, в които оперира Foodpanda – София, Пловдив, Варна, Русе, Бургас, Плевен, Велико Търново и Стара Загора.

Инициативите на Visa допринасят за информирането на картодържателите ú как да се разплащат по-бързо, по-сигурно и по-удобно със своите безконтактни карти, но и подпомагат личната безопасност на хората, тъй като премахват необходимостта от физически контакт на POS терминалите.

 

още от Финанси