6 години по-късно, това е една от най-добрите и майсторски медийни реклами

6 години минаха откакто британският вестник "Гардиън" представи тази майсторска и заслужила международно признание реклама. До днес видеото остава един от най-добрите рекламни клипове, изготвяни за медия, коментира изданието за маркетинг Adweek.

Рекламата - "Трите малки прасенца", е дело на агенция BBH Лондон. Още при представянето й през 2012 г. ви разказахме за кампанията тук, в сайта ни:

Най-добрата и най-интелигентна реклама на 2012 г.

Последната изминала 2017 година беше добра за рекламирането на вестници и списания, от "Ню Йорк таймс" до Atlantic. Но човек трябва да се върне 6 години назад, за да открие истински непреходно рекламно творчество от едно журналистическо печатно издание - това е рекламата "Трите малки прасенца" на "Гардиън", коментира Adweek. 

Видеото е сочено за една от най-добрите и идейни реклами на всички времена. 

На фона на изборите в Щатите през 2016 г., фалшивите новини, които разтърсиха интернет потребителите и журналистиката и последвалите явления по света (и в света на медиите), спотът на "Гардиън" по едноименната приказка днес вдъхва необходим оптимизъм и ни припомня, че обикновените граждани могат да допринасят позитивно към журналистическия процес. 

Рекламата пресъздава приказката за трите малки прасенца като новинарска история, смесвайки фантастичното и реалното. По много жив начин тя демонстрира концецията за "отворената журналистика" на британския вестник, който призовава читателите да сътрудничат в новинарския процес и да споделят свои коментари към новините, снимки, дори да бъдат "репортери назаем". 

Ето я и нея. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ