Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Heinz създаде „най-бавния пъзел“

Снимка: Heinz Canada

Изолирани в домовете си, много хора се впуснаха в търсене на нови занимания, с които да запълнят времето си. Едно от тях са пъзелите, а от Heinz съобщиха, че са създали „най-бавния“ такъв.

Всичките му 570 парчета са оцветени в червения цвят на бранда, символизиращ неговия емблематичен доматен кетчуп. В профила на канадското си подразделение в социалната мрежа Instagram компанията ще раздаде 57 пъзела на произволен принцип на граждани от 17 държави.

Единственото, което трябва да направят, за да влязат в томболата, е да отбележат този свой близък, с който биха споделили изживяването.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Heinz Ketchup Canada (@heinz_ca) on May 5, 2020 at 1:08pm PDT

По сходен начин борят скуката и 20 почитатели на McDonald’s в Белгия, след като веригата за бързо хранене лансира бургер пъзел от 500 части, съвместно с рекламната агенция TBWA.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by McDonald’s Belgium (@mcdonaldsbelgium) on Apr 24, 2020 at 8:33am PDT

още от Криейтив