Мъжът и зимната гара - един рекламен филм от Германия

Екипът германски студенти, който изготви едни от най-интересните рекламни клипове на 2017 г., се завръща с ново видео, озаглавено "Connecting Generations", съобщава Adweek. 

Това е стоплящ сърцата спот, направен по повод предстоящата Коледа, изготвен за компанията производител на електрифицирани макети на влакчета в Германия Märklin. 

Рекламодателят се обръща към директора Ойген Мерер и продуцента Карли Бауман, които са последна година студенти във Филмовата академия на Баден-Вюртемберг, след като вижда рекламата, която те са изготвили - "Break Free", за Adidas. Видеото стана вирусно споделяно през миналата година. Така Märklin ги наема да създадат новата реклама за нея. 

Филмът разказва за възрастен мъж, който е началник гара. Той поддържа откъсната ЖП гара в разгара на зимата. Неговата работа е да рине сняг от релсите, да сменя крушките на изгорели лампи, да поправя знаци и стрелки, повредени от лошото време. Единственото, което му създава емоции, е снимка на внука му, която държи в джвобния си часовник - "за компания". Мъжът брои дните до Коледа, когато старият парен локомотив - единственият влак, който ще спре на неговата гара, ще пристигне, готов да го закара вкъщи за празниците.

Накрая на рекламата камерата излиза от близкия план с гарата и мъжа, за да покаже, че цялата сцена с него е влаков модел на внука, който е застанал в стаята си и се възхищава на работата на дядо си. 

"Märklin е популярен германски традиционен бранд", казва Бауман, обяснявайки идеята на рекламата. "Проблемът на компанията е, че младите хора не са толкова заинтересовани вече от миниатюрните влакове". 

"Има голяма и лоялна потребителска база на влакчетата от по-възрастни хора. Традицията в Германия бе да се монтира влакова система на Märklin у дома за Коледа, докато сме със семейството", продължават авторите на рекламата. В последните години обаче немските родители не успяват да заинтригуват децата си и да им предадат това хоби. Целта на рекламата е да припомни на хората в Германия за този носталгичен жест по време на Коледа, защото така може да се свързат поколения. 

Ето и видеото. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ