Маркетингови съвети от легендарни инвеститори

Маркетингови съвети от легендарни инвеститори

Маркетингови съвети от легендарни инвеститори

Маркетингът е стратегия за създаване на продажби, печалби и добри и трайни отношения с клиентите - нещо, в което имат признати умения най-големите инвеститори. Какво може той да почуи от опита им? 

Днес, количеството съвети за това как да се инвестира е прекалено голямо. Хората се разделят на лагери, привлечени от интернет, книги или телевизия. Динамичният пазар в днешно време има нужда да знае кое работи наистина и кое само имитира работа. Тук, благодарение на Business Insider, са побрани някои от най-полезните съвети за пазара от най-уважаваните и успешни инвеститори, на всички времена. Те са прости, ясни и мъдри.

Например

Джон Темпълтън: Този път не е различно.

„Четирите най-опасни думи в инвестирането са: ‘Този път е различно’.” Приложете към маркетинга. 

...........

Бартън Бигс: Няма отношение или уравнение, които винаги да работят.

„Количествено базираните решения и уравнения, за разпределение на активите, неизменно се провалят. Те са предназначени да уловят какво би работило в следващия цикъл, а това няма как да се предвиди и си остава просто една загадка.”

Бизнес правилото на асансьора

..........

Бенджамин Греъм: Внимавайте с прогнозите.

„Абсурдно е да се мисли, че широката общественост може някога да прави пари от пазарните прогнози.”

.....

Джак Богъл: Загубите са реалност на пазара.

„Ако имате проблем, с това да си представите загуба от 20% от фондовия пазар, то не трябва да участвате в никакви акции.”

...............

Филип Фишър: Знайте стойността на вашите инвестиции.

„На пазара, много хора знаят цената на всичко, но не и стойността му.”

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ