нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Най-добрият проклет въпрос!

Илюстрация: Shutterstock

Какво търсим?

Характер. Това се брои. Искаме само хора, които разбират, че да правиш правилното нещо винаги е това, което е правилно да се направи.

Някой, който се наслаждава на пътуването към това да научава повече, отколкото се радва на това, да разбере отговора.

Умение за силно, критично мислене и способност да се изправи човекът в средата на стаята и да заяви решително позицията си пред всички.

Той трябва да бъде силно мотивиран и да не го удовлетворява нищо друго освен абсолютният успех.

Да разбира, че провалът не е край, а началото.

Креативен. Творец. Творчески настроен.

Да познава тенденциите, модата, младите хора, разбиранията, технологиите. Понякога са по-важни не идеите, а хората, които притежават дълги невидими антенки, с които прихващат настроенията на останалия свят и успяват да свържат точките по нов, страхотен начин, създавайки реклама.

Човек, който притежава способността да ангажира тези около себе си.

Да може приемливо да пише и говори на майчиния си език.

Да бъде способен да се справя с агресивни крайни срокове и да може да жонглира между няколко лични задължения и отговорности.

Да има око за детайла и ако може, да притежава организационни умения.

Да пие бира (препоръчително).

Да има чувство за хумор.

Какви хора не искаме в нашата рекламна агенция?

Такива, които драматизират - животът е прекалено кратък.

Хора, които разбират работата си като приемане на поръчки.

Склонни да се движат по инерция, без сами да полагат усилия да развиват себе си като професионалист.

Всъщност, не търсим ли всички такива хора?

Том Мартин, AdvertisingAge

още от Реклама