Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Без оптимизъм не става!

468

Снимка: Shutterstock

Положителната нагласа - оптимизъм, очакване, че ще се случи нещо хубаво, ентусиазъм - правят всичко без изключение по-лесно. Отнася се и за творческите професионалисти, на които се налага да мислят идеи и концепции - за реклами, дизайн, опаковки, кампании, слогани и други. 

Позитивната гледна точка ни стимулира да бъдем по-силни когато има поводи да се разочароваме (в работата, в личния живот). Същински супердвигател е, когато сме добре, коментират от Inc.com. Тук следват шест съвета как да я изградите, независимо от случващото се около вас. 

1. Помнете: вие контролирате как да мислите. Позицията ви не възниква от това, което ви се случва, а от начина, по който решавате да интерпретирате случващото се около вас.

2. Адаптирайте убеждение, което оформя събитията по позитивен начин. Вярванията ви и правилата за живота и работата ви определят как възприемате случващото се и гледната ви точка. Използвайте следните примери:

*Ситуация: Първото търговско обаждане на деня минава зле.

*Лош подход: "Това означава, че съм извън играта и целия ден днес така ще ми върви."

*Силен подход: "Всяко търговско предложение е различно, затова следващото вероятно ще мине по-добре."

..............

*Ситуация: Клиент намалява обема на доставката си в последния момент.

*Лош подход: "На такива клиенти не може да се има доверие."

*Силен подход: "Клиентите, които променят поръчките си, е по-вероятно накрая да останат доволни."

Продължава на следващата страница.

още по темата
още от Криейтив
21
Сряда
Август