Затвори

Реклами в защита на природата, които достигат сърцата

"Гората никога не умира сама". Кампания от Бразилия.

Изпълнените с творчество и удивителни примери за социална реклама разкриват проблемите на човечеството и говорят за тях по-силно от много учени.

Рекламата открай време е силен инструмент за предаване на социални послания. С нея си служат добре световните организации за опазване на дивата природа. Те сътрудничат ежегодно д водещи рекламни агенции, за да създават досадна и в същото време сърцераздирателна реклама, която ни засяга преди всичко като хора, посочват авторите на руския сайт Adme.ru.

Те представят подбор на няколко нови впечатляващи идеи - извадка от социалната реклама, която по-скоро е жизненоважно и необходимо произведение на изкуството.

Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Йонуц Фаркаш, регионален мениджър за България, Албания, Македония и Косово на Schneider Electric

Снимка: Юлиян Донов

Теофил Петров е изпълнителен директор на Green Life Development. Част е от екипа от 2007 г., като преди това заема позицията финансов директор. Има дългогодишен опит като старши финансов експерт, финансов мениджър и финансов директор в български холдинги в сферата на производството, търговията и енергетиката.

Снимка: Юлиан Донов

Цитат на деня
Виц на деня

Снимка: Shutterstock

Валутен калкулатор

Валутен курс за 20.02.2018 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 20.02.2018 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.69527
0.589877
CNY
10
2.49819
4.0029
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.2183
0.450796
RUB
100
2.79776
35.7429
USD
1
1.58495
0.630935