Volkswagen се заиграва с "Abbey Road” в нова кампания

Volkswagen се заиграва с Abbey Road” в нова кампания

Volkswagen се заиграва с "Abbey Road” в нова кампания

Немският конгломерат Volkswagen промотира системата си за паркиране, като пресъздаде обложката на албума “Abbey Road” на рок групата „Бийтълс“.

В оригинала от 8 август 1969 г. зад четиримата музикални изпълнители се вижда бял автомобил на компанията от серията Beetle, паркиран на тротоара. На новата снимка обаче има корекция – той е спрян изцяло на пътната лента.

Кампанията е дело на агенция Nord DDB и с нея се отбелязва 50-годишнината от издаването на музикалния албум, както и едно от най-популярните лоши паркирания в историята. От Volkswagen създадоха и 300 албума с преправената обложка с името “Reparked Edition” („Препаркирано издание“), а средствата от техните продажби ще бъдат дарени на шведската организация за правата на децата Bris.

Колата от снимката по-късно е изложена в музей в Германия, а през 2010 г. пешеходната пътека на “Abbey Road” е отбелязана като емблематично място от организацията English Heritage, която се грижи за над 400 забележителности на територията на Великобритания, включително и „Стоунхендж“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ