Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Данъците, които всеки плаща на Google
Данъците, които всеки плаща на Google
Според известния американски маркетолог Сет Годин има два данъка, които потребителите плащат на търсачката Google. Подробности за тях той споделя в личния си блог Seth’s Blog.
„Първият данък, който всеки от нас плаща, е с цел компаниите да могат да наддават помежду си за трафика от Google. Тъй като техният модел е изграден както върху директен маркетинг, така и върху търгове, те са в състояние да запазят значителна част от позициите си в много индустрии. Те са се превърнали в наемодатели на интернет.
Разликата между успешния и неуспешния бизнес в Ню Йорк е само няколко процента – успешните плащат 95% от печалбите си на наемодатели, а неуспешните – 105.
Няма значение дали имате конкуренти в търсачката – моделът на залагания за внимание е толкова икономически завладяващ, че компаниите са готови да платят още повече, за да достигнат до нови хора.
Другото се забелязва по-трудно, защото Google направи откриването на сайтове през търсачката си още по-сложно, от което пострадаха някога успешни компании като Groupon и Travelocity. В резултат на това новите уеб компании са значително по-трудни за финансиране и изграждане. Ако сте много зависими от това да се показвате в Google, вероятно трябва да преосмислите плана си.
Мрежата създаде големи ползи за достъпа, конкурентноспособността и селекцията на толкова много пазари. Капитализмът е ефективна система за справяне с клиентските потребности, но след като се насочи към контрол върху пазарите, тези ползи изчезват.
Съществуването на търсачката DuckDuckGo и др. не променя значително позицията на Google като монопол, способен да диктува как повечето хора изпробват всичко в мрежата.“
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.