нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Новият МЕНИДЖЪР за промяната, на която сме способни

“България не е най-смелата държава в света, но може да бъде”, казва Иван Хадживеликов, един от двамата творчески директори на Ogilvy Sofia, който стана част от специалния проект в най-новия брой на списание “Мениджър”. Кръстихме го “Промяната, на която сме способни” и говорихме със 17 души от различни бизнес сектори и с различен житейски бекграунд за всичко, на което трябва да сме способни сега и веднага, за да видим реалния успех на страната и обществото ни в рамките на следващите няколко години.

Смелостта е едно от качествата, които ще ни водят. Но редом до нея стоят интегритетът, любопитството, упоритостта, както и способността да мислим един за друг, дори когато хич не ни е до това. Тези 17 души споделят как изглежда според тях просперитета в България след 5 години и дават чудесни идеи какво можем да направим, за да видим реална положителна промяна.

Какво още в бр. 6 на “Мениджър”:

Защо нямаме нужда от Г-7 и докога ще продължава разминаването между висши цели и посредствени действия? Обяснява го професорът от Колумбийския университет Джефри Д. Сакс.

В текста си “Съсед в огледалото” Бойко Василев разказва за България и Румъния. Оказва се, че все вървим в комплект като съседи, а така и не се познаваме.

Кой е Грег Абел и защо Уорън Бъфет казва за него, че никога не прави глупости? Георги Стайков е в новия “Мениджър” с текста си “Наследникът на Оракула”.

На страниците на списанието четете и за ритейл сектора в “Живот на бързооборотни стоки”, разказ за т.нар. q-commerce през историята на една от най-популярните компании за доставки в Европа, поглед отвътре в Big Oil компаниите, където шерхолдър активистите се опитват да внесат съществени промени, какво е бъдещето на журналистиката след появата на Substack.

И още много истории за бизнес, предприемачество, маркетинг и красота в живота.

Незаменимият хартиен формат на списание “Мениджър” е наличен във всички отворени точки на продажба – хранителни вериги, бензиностанции, малки търговски обекти, книжарници.

Онлайн новият брой е тук

още от Лица