Шерил Сандбърг: "Аз съм труден шеф!"

Шерил Сандбърг: Аз съм труден шеф!

Шерил Сандбърг: "Аз съм труден шеф!"

"Аз съм изискващ шеф, труден шеф. Смятам, че съм справедлив шеф. Но съм изискваща“ . Това признава главният оперативен директор на Facebook Шерил Сандбърг в първото си интервю след излизането на книгата на Стивън Леви „Facebook: The Inside Story”. С участие в подкаст за NBC News тя отговори на твърденията в книгата, че е прекалено контролираща, обсебена от публичния си имидж и склонна да крещи на служителите си, пише CNBC. Сандбърг в интервю за подкаст на NBC News.

Сандбърг коментира отношенията си с Марк Зукърбърг, както и щетите, нанесени на публичния ѝ имидж. Освен това потвърди, че е ангажирана с това да остане в социалната мрежа дългосрочно.

"Толкова искам светът да види Марк, който аз познавам“, казва Сандбърг и допълва: „Марк е изключително, изключително талантлив човек. Той има страхотен усет за продукта... Хората смятат, че той не разбира хората. Това е напълно грешно“.

Нито тя, нито Зукърбърг изпитват притеснения за публичния си имидж. „Проблемът не е какво мислят хората за мен лично или за Марк. Въпросът е как се справяме като компания? Как предлагаме една чудесна услуга и как предотвратяваме част от щетите?“, обяснява главният оперативен директор на Facebook.

В интервюто Шерил Сандбърг отговаря откровено и на неудобни въпроси за нарастващия проблем със събирането на лични данни от социалната мрежа. Според нея това се прави единствено с идеята да се предлага по-добро съдържание и по-добро преживяване, свързано с рекламите, на потребителите.

„Има нарастващи притеснения, базирани на липсата на разбиране, че използваме информацията за хората по лош начин. Продаваме я. Даваме я. Извършваме нарушения. Нито едно от тези неща не е вярно. Ние не продаваме данни“, коментира Сандбърг. „Ето какво правим: Взимаме информацията ви и ви показваме персонализирани реклами... едно доста по-добро преживяване“.

А едно от най-важните неща, които си поставя като цел за тази година е да защити публично в реч бизнес модела на социалната мрежа.

"Всъщност това е едно от най-важните неща, които искам да направя тази година“, твърди Сандбърг. „Ще направя голямо изявление следващия месец. Трябва да излезем и да обясним ясно бизнес модела си“, обобщава тя.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ