нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Пазим доверието с лидерска визия, качество и грижа за екипа и обществото

Иван Чернев, изпълнителен директор на „Kaufland България“

През 2021 г. Kaufland навършва 15 години на българския пазар, налагайки се още в началото като лидер в ритейл сектора у нас. Компанията отваря първия си хипермаркет в България през 2006 г. в Пловдив, а днес има 60 обекта на обща застроена площ от близо 300 хил. кв. м. в 34 града у нас. Зад тези числа стоят доверието на клиенти и партньори, ангажиментът към родните производители, развитието на работодателската марка и отговорността към обществото, казва Иван Чернев, изпълнителен директор на „Kaufland България“

 

 

Отговорност към хората и природата

 

„Днес близо 6 млн. потребители прекрачват прага на Kaufland всеки месец. Правят го не само защото имат утвърдено доверие в качеството и богатия избор, които предлагаме, но и защото ние осъзнаваме отговорността, която носим към тях, и ангажимента, който имаме като отговорен гражданин към важните за обществото теми“, казва Иван Чернев. От енергийноефективното проектиране на нашите хипермаркети до устойчивото формиране на асортимента ни и ограничаването на пластмасата за еднократна употреба Kaufland непрекъснато надгражда приносa си към обществото и природата.

Категоричното доверие на почти цяла България затвърждават още стремежът на компанията към стимулиране на здравословния и активен начин на живот и дългосрочната подкрепа на българските производители, малкия и средния бизнес.

 

Непрекъснат ангажимент към родното и качественото

 

Две от нещата, които отличават търговската верига най-ярко, са непрекъснатото развитие и надграждане на асортимента и строгият качествен контрол по веригата на доставка. „Всекидневно се стремим както към най-високо качество на продукцията и едни от най-конкурентните цени на пазара, така и към все по-голямо присъствие на български стоки по рафтовете ни“, казва изпълнителният директор на Kaufland, посочвайки доказателствата за това.

На първо място са международно признатите сертификати за качество, които собствените марки на компанията притежават. От печата за контролирано качество от независимия институт по сертификация „TÜV Nord България“, който гарантира качеството на прясното месо под собствената марка „Шеф Месар“, до глобалния сертификат за органичен текстил GOTS, който гарантира устойчивото производство на собствен текстил на компанията по цялата верига.

Що се отнася до родното, факт е, че 86% от оборота на компанията се формират от български доставчици. През 2020 г. веригата  увеличи асортимента си с още над 80 български продукта под първата си собствена национална марка „Брей!“, разработена рамо до рамо само с български производители от над 15 региона в страната.

 

Не просто хипермаркет, а търговски център в името на клиента

 

Големият брой клиенти на веригата дава възможност за развитието на редица други бизнеси под покрива на хипермаркетите на компанията. Това е особено видимо в по-малките градове, където няма други търговски обекти от сравним мащаб.

Едни от основните двигатели за това „Kaufland България“ да се превърне в предпочитаното място за пазаруване и работа в сектора у нас са готовността и смелостта на компанията да се развива и променя постоянно с темпото, което потребителите очакват от нея.

„Вече 15 години всяко действие на компанията се ръководи от удовлетвореността на клиента, с чието доверие не правим компромис. Начинът, по който изглеждат хипермаркетите, става все по-модерен и атрактивен с цел максимално удобство тип one stop shop и още по-добра работна среда“, казва Иван Чернев и добавя: „Безупречното отношение винаги е било водещо за нас, затова непрекъснато го надграждаме, инвестирайки в екип от съвестни, можещи и мотивирани хора, които са сърцето на бизнеса ни“.

 

Не просто работодател, а топ работодател

 

„Разчитайте на нас“ не е само мото, с което „Kaufland България“ развива своята работодателска марка. Това е политика от дългосрочни и отговорни действия с мисъл за екипа. Като един от най-големите работодатели у нас, отличен за трета поредна година като топ работодател от престижния международен независим Top Employers Institute, Kaufland развива редица дългогодишни и успешни практики, които стимулират професионалното развитие на екипа.

Днес в търговската верига работят над 6 хил. души. Дори във времена на световна пандемия компанията остава стабилна като работодател, който осигурява на екипа си сигурност и отлични условия за работа и развитие. Грижата за хората винаги е била водеща във визията на Kaufland – компанията планира това да се запази и занапред.

Текстът е публикуван в бр. 01/21 на сп. Мениджър, който вече е на пазара

още от Лидерство